Avatar billede kingofthenight Nybegynder
21. september 2002 - 09:45 Der er 6 kommentarer

Grov opgradering af Acer bærbar

jeg har en gammel Acer eXtensa 355.. jeg SKAL simpelthen ha den GROFT opdateret.. mange vil sigfe at det er håbløst men jeg SKAL ha det ordnet.. nogen der kan hjælpe mig??? se specs: http://dur.ch/konfiguriert/extensa/ExtensaTechInfo.html

dan skal bare kunne rumme mere, være hurtigere og den slags..
Avatar billede annikadk Nybegynder
21. september 2002 - 10:32 #1
Det er en ældre bærbar ikke sandt?
Du ikke andet end større harddisk og op til de 48MB ram.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
21. september 2002 - 10:34 #2
king =>synes du ikke det er på tide du lukke nogle af dine gamle åbne spm?
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=kingofthenight&option=22
Avatar billede mickey777 Nybegynder
21. september 2002 - 12:25 #3
Hvis du installere Linux på den, er den udstyret hardware "helt overvældende" :-)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
21. september 2002 - 12:29 #4
din Acer understøtter sikker kun op til 8Gb HDD..
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1374588033

Og vedr RAM.. EDO ram er PISSE dyrt, og jeg vil ikke gætte på hvad de koster til en bærbar :(

din CPU, kan du sikkert ikke opgradere, da de "gamle" bærbare der sidder den loddet på bundkortet..

så du kan ikke få meget ud af den mere.. spar heller den opgradering og køb en bille noname bærbar til billige penge istedet
Avatar billede rkhdk Nybegynder
21. september 2002 - 12:31 #5
dette kan dårlig nok bliver billigere for en kvalitets bærbare
http://www.edbpriser.dk/brugtspot/findprodukt.asp?kode=958

IBM Thinkpad X20 Cel 500 W98, 3 års gar.
Celeron 500 Mhz, 10GB HD, 64MB ram, 56K modem, TFT skærm, W98, Sælges fra restlager til uhørt lav pris. Maskinen er meget lille og har et utrolig lækkert og gennemført design med gumiagtig overflade. Læg mærke til at der er 3 års fabriksgaranti fra IBM (Normalpris kr. 16.995,-)
Bestil evt. 128MB ekstra ram for kr. 345,- her på Spotmarked.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
21. september 2002 - 12:33 #6
glemte prisen ;o)

7.295 kr. inkl. gebyr, moms. forsendelse mm.