Avatar billede schnitz_dk Nybegynder
21. september 2002 - 09:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Min pc fryser .... konstant...

Jeg har et problem med min AMD XP 2000, den er begyndt at fryse skærmbilledet når jeg går ind i et spil men den fryser også hvis jeg bare er i windows i længre tid, problemet er opstået efter mit gamle bundkort brændte af i agp sokkelen, har nu fået et nyt bundkort nyt grafikkort, nye sd ram. Bundkort er med sis chipset og cpu har en temp af 48 grader, bundkort 32 grader. Kan det være mit windows der er defekt har prøvet at installere det flere gange og den gør det samme hver gang Eller kan det være min Cpu der er kommet en Fejl i ?.. har på fornemmelsen det måske er en software fejl i Windows ME, eller en opsætning et sted som failer ?... plz help...
Avatar billede moller84 Nybegynder
21. september 2002 - 09:27 #1
Det kan være at din køler til processoren ikke er stor nok.
Det resulterer i at når processere bliver for varm, så fryser computeren.
Avatar billede riversen Nybegynder
21. september 2002 - 09:30 #2
hvis temp kun er 48 grader når du spiller...og pc'en fryser, så tror jeg ikke det er temp, men ellers prøv at hoppe ind i bios og tjek temp, lige når pc'en har været død.
Avatar billede rs2000 Nybegynder
21. september 2002 - 09:48 #3
Det kan også være defekte ram?
Hvad er det for nogle ram du har i?
Avatar billede rs2000 Nybegynder
21. september 2002 - 09:49 #4
Ups læste ikke lige sp.målet helt:)
Avatar billede schnitz_dk Nybegynder
21. september 2002 - 11:50 #5
det har ikke noget med nogle af delene at gøre, jeg har nu installeret windows XP , og den gør det stadigvæk...
Avatar billede schnitz_dk Nybegynder
21. september 2002 - 15:43 #6
Sådan Problemet er Løst.. det skyldtes et ram modul, som ikke kunne køre med bundkortet af en eller anden årsag, det virker fint bare ik på mit bundkort.. :)