Avatar billede ash Nybegynder
18. september 2000 - 19:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Download af filer i IE 5.0 problem

Hejsa alle.

jeg har et lille men irriterende problem i IE 5.0

Hver gang man downloader en fil i IE 5.0 så spørger programmet om man vil åbne eller gemme filen - og så er der en checkboks for \"Spørg ikke om dette igen\" eller ligende.

Jeg er uheldigvis ved .zip filer kommet til at afmarkere denne checkboks - så hvergang jeg vil downloade en .zip fil, så åbner den filen istedet - dette er ret irriterende, og jeg kan ikke finde noget sted at slå dette fra igen - er der nogle der kan hjælpe mig med dette?

ASH
Avatar billede drean Nybegynder
18. september 2000 - 20:41 #1
Du kan jo altid prøve at lege med registrerings databasen:

HKEY_CURRENT_USER\\Software\\Microsoft\\Internet Explorer\\Main

eventuelt med denne nøgle:

Use FormSuggest
prøv at sætte den til YES

Avatar billede drean Nybegynder
18. september 2000 - 20:41 #2
Eller prøv nogle af de andre der, hvis dette ikke hjælper :)
Avatar billede ash Nybegynder
19. september 2000 - 12:41 #3
Use FormSuggest er sat til yes, og jeg kan ikke finde nogle andre nøgler i reg.databasen under IE som jeg kan få til at passe med dette.

ASH
Avatar billede double-g Juniormester
19. september 2000 - 22:20 #4
Gå ind under >denne computer<
Vælg >mappeindstillinger< Det er enten under >vis< eller >funktioner<
vælg >filtyper<
Find zip og marker at du vil bekræfte inden åbning
Avatar billede ash Nybegynder
20. september 2000 - 08:18 #5
Double-g:

Tak for svaret - det virkede - men kan du ikke lige lave et hurtigt \"svar\" - så jeg kan overføre pointes til dig
:-)

ASH
Avatar billede double-g Juniormester
20. september 2000 - 20:43 #6

Så skidt da :-)))