Avatar billede light Praktikant
20. september 2002 - 19:24 Der er 18 kommentarer og
2 løsninger

Forholds problemer med en pige !!! - HJÆLP MIG !!!!!!!!! PLEEASEE

Jeg i Lørdags (14. September) fik jeg min første kæreste !!!

Hun slog op dagen efter om aftenen !!! :'(

Hvis jeg vil score hende igen hvad kan jeg så gøre når hun ikke vil:
- have at jeg sender gaver (blomster m.m.) til hende !!
- have at jeg snakker for meget med hende (MSN, ICQ)
- have at jeg snakker om os (forholdet)
...

"Other girls will come along, they always do
But what's the point when all I ever want is you"
...

PLEASE kom med nogle gode råd til mig !!
Avatar billede hansjensen Nybegynder
20. september 2002 - 19:30 #1
øhh,,,  skal vi tage det her alvorligt ??
Avatar billede Beach Mester
20. september 2002 - 19:31 #2
Hæ hæ... Det er nok 1. gang den type ? bliver stillet på E:-)
Jeg tror du skal starte med at droppe ordet score. Er der noget tøser tænder af på så er det hvis de bare skal scores!
Inviter hende en tur på slot. Det kan da kun gå godt. En fed middag med det hele og et værelse bagefter der står klar med champagne og jordbær!

//Beach
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. september 2002 - 19:43 #3
Hvis hun ikke vil:
have at jeg sender gaver (blomster m.m.) til hende !!
- have at jeg snakker for meget med hende (MSN, ICQ)
- have at jeg snakker om os (forholdet)

Så tyder det altså på at hun allerede har fundet en anden, eller også ville hun bare se om du kunne scores!

Jeg ved det måske er hårde ord, men jeg ville ikke have noget med sådan en at gøre.

ok, nu er det godt lang tid siden jeg fik min 1. kæreste - ca. 20 år - men tænk dig godt om inden du prøver på at få hende tilbage)

Bare et velment råd - håber ikke jeg er for hård ved dig ;)
Avatar billede light Praktikant
20. september 2002 - 19:54 #4
ja i skal tage det alvorligt !!! :)
Avatar billede light Praktikant
20. september 2002 - 19:55 #5
jaja...ved ikke hvad jeg ellers skulle sige end (score)
Avatar billede light Praktikant
20. september 2002 - 19:56 #6
ungdommens ord stigers: "can't live without her" ;)
Avatar billede light Praktikant
20. september 2002 - 19:57 #7
beach -->>> mellem os: jeg er 15 år....så får man ikke udskænket champange !! ;)
Avatar billede uffelgaard Nybegynder
20. september 2002 - 20:23 #8
light > hun er nok blevet forskrækket eller skuffet over idg, siden hun er så hurtig til at slå op...
Hvis du virkelig mener, at hun tager fejl, og at du er den helt rette for hende, - så give hende tid. Hvis i ikke allerede er venner, så lad hende lære dig at kende, so person, uden at hun føler sig presset ud i et forhold hun ikke ønsker.
Når hun så finder ud af, at du i alligevel i virkeligheden er helt vildt sød - så slår du til!
Men spar på krudtet indtil da - ellers skræmer du hende bare væk - og så har du slet ikke en chance
Avatar billede uffelgaard Nybegynder
20. september 2002 - 20:24 #9
(glemte at læse mit indlæg igennem - undskyld alle de ånsvage tastefejl :-)
Avatar billede cykellapper Nybegynder
20. september 2002 - 20:36 #10
Uffelgaard ved hvad hun snakker om. Hun scorede mig for 5 år og 3/4 million kroner siden!!!
:-))
Avatar billede francke Nybegynder
20. september 2002 - 20:44 #11
Hvis ikke uffelgaard havde skrevet det, havde jeg skrevet det samme!! :))
Avatar billede resten Nybegynder
20. september 2002 - 20:48 #12
Det er de små stød verden giver og det går over tro mig jeg har prøvet det tit :-)
Avatar billede funguy Nybegynder
20. september 2002 - 20:49 #13
Det eneste jeg tror du kan gøre er at give det tid.. Måske vil hun ikke snakke så meget lige nu osv, men så vent lidt... Bare snak med hende engang imellem... Så opdager hun hvad du er for en person... Og er du noget for hende, så tager hun dig... Hvis ikke... Tja, så var det nok ikke meningen at I skulle være sammen... Så er der en anden til dig derude... Men giv det tid... Piger skal have masser af tid!
Avatar billede light Praktikant
20. september 2002 - 21:35 #14
uffelgaard og funguy -->>> takker mange gange

funguy -->>> som jeg skrev:
"Other girls will come along, they always do
But what's the point when all I ever want is you" - så er der ikke en anden til mig der ude !!
Avatar billede resten Nybegynder
20. september 2002 - 22:25 #15
Der er ikke kun en spand fuld men et helt land fuld så du skal sku nok finde en ny tro mig :)
Avatar billede driis Nybegynder
20. september 2002 - 22:33 #16
light >> Det lyder ikke som om du kan gøre så meget ved det. Det er ærgerligt, og man kan føle sig så magtesløs og nede over, at man ikke kan gøre noget ved det. Den slags slag kommer livet med. Men bare rolig, der kommer flere - hvis jeg ikke tager meget fejl, så er det en helt ny og lækker pige, du jagter om en måneds tid ;-)
Avatar billede light Praktikant
23. september 2002 - 11:30 #17
tak for alt hjælpen....men jeg vil ikke finde en anden....som jeg også skrev på engelsk tidligere

kommer hun ikke tilbage...må man bare gøre en ende på livet !!!
ikke noget jeg skriver for sjov....jeg mener det alvorligt !!!!
Avatar billede uffelgaard Nybegynder
23. september 2002 - 19:39 #18
light > Du skal ikke tage det hele så alvorligt...

For det første, er der ikke mange femtenårige der ønsker at binde sig for livet - det gælder sikkert også din udkårne. Hvis du siger til hende, at du hellere vil dø end ikke at være sammen med hende, bliver hun da først forskrækket, og vil ikke have noget med dig at gøre.

For det andet, finder du jo aldring ud af, om du får hende i enden, hvis du tager livet af dig selv - og det ville da være surt, at ligge der og være død, hvis det nu viste sig at du kunne få hende, eller en anden meget sødere alligevel.

Til slut, må jeg være lidt kynisk og sige: DU MÅ ALDRIG, IKKE, NOGENSINDE sige til en pige (eller nogen andre, for den sags skyld) at DE er skyld i at du vil begå selvmord. En sådan beslutning vil altid være vedkommendes egen, og du må ikke ødelægge en andens liv ved at pålægge dem det ansvar - Groft sagt, kan hun ikke gøre for, at du er forelsket i hende, og kan derfor ikke være skyld i dine følelser!

Men som sagt før - Giv det tid. Vær sød ved hende, som en ven. Lær hinanden at kende, så skal det nok gå alt sammen ;-)
Avatar billede light Praktikant
02. oktober 2002 - 09:41 #19
takker alle sammen
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. oktober 2002 - 09:47 #20
Hvordan er det gået?