Avatar billede rubbles Nybegynder
18. september 2000 - 16:34 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

problem med en ZIP fil

Hej

Jeg har en zip fil på næsten 9 MB. Hvis jeg vil have den ned på disketter, skal jeg så nødvendigvis pakke programmet ud for at pakke det ned igen???
Kan winzip bruges til det, eller findes der noget mere effektivt?
Avatar billede 8800 Nybegynder
18. september 2000 - 16:40 #1
Jeg tror desværre det er din eneste mulighed, men jeg kan da heller ikke forstå at du sætter detsom spm, på eksperten, det tager da max en 5 minutter og spørgsmål man selv kan klare på 5 minutter synes jeg ikke rigtigt hører til her :-) Nothing Personal!!
Avatar billede lorx.dk Nybegynder
18. september 2000 - 16:47 #2
Hejsa! Du kan downloade top split. Det skærer din fil i nogle stykker, så de enkelte stykker kan være på en diskette. Programmet kan også samle din zip-fil igen ;-)
Du finder det på www.tucows.com (søg efter det). Det fylder ca 300 kb og er freeware

/kim
Avatar billede lorx.dk Nybegynder
18. september 2000 - 16:48 #3
Fandt et direkte link
http://www.geocities.com/topsplit/
Avatar billede phylox2 Nybegynder
18. september 2000 - 16:48 #4
Eller bruge ARJ til at pakke .ZIP filen med ... brug følgende commando

ARJ nyefiler.arj -jm -v1440 dinzipfil.zip -y

Avatar billede sjensen Nybegynder
18. september 2000 - 16:51 #5
rubbels,

Ja, pak zipfilen ud i et tomt dir, marker alle filerne igen og zip-dem, men hust at sætte \"multiple diskspanning\" til \"automatic\".
Avatar billede gozar Nybegynder
19. september 2000 - 10:40 #6
Eller, pak zip filen igen, med winzip og brug multi spanning.

Kunde ihvertifald lade sig gøre med gode gamle pkzip.exe
Avatar billede gozar Nybegynder
19. september 2000 - 10:40 #7
Tror jeg har set for meget bamse & kylling ;-))