Avatar billede jhave Nybegynder
20. september 2002 - 15:21 Der er 5 kommentarer

Disable af tastatur tjæk på ECS K7SOM bundkort

Hvordan disabler jeg tastatur tjæk på mit k7som bundkort (den skal bruges til server dvs. uden tastatur og skærm). Jeg har kikket men kunne ikke finde noget i biosen.

Med venlig hilsen
Jesper Have
Avatar billede hub Nybegynder
20. september 2002 - 15:24 #1
Tjek første punkt i BIOS ved harddiskopsætning.
Er der ikke - nederst til venste-en box der hedder "halt on" og så forskellige errors??
Avatar billede peet-49 Novice
20. september 2002 - 16:22 #2
Der sidder en jumper på bundkortet, mener den hedder jp1, den skal flyttes over på det næste set ben.
Avatar billede brianvigh Nybegynder
26. marts 2003 - 08:42 #3
Jeg har nøjagtig samme problem. Og der er ikke noget i min bios om "halt on", og jp1 clear cmos. Er der nogen som har en løsning på problemet
Avatar billede peet-49 Novice
26. marts 2003 - 08:59 #4
Har lige læst manualen igennem, ser ikke nogen features, der kan klare dit problem.
Avatar billede hub Nybegynder
26. marts 2003 - 10:58 #5
Man kan sætte en "plug" i keyboardstikket der får maskinen til at tro at der er et keyboard. Så du skal på jagt efter sådan en dims. Alternativt kan man smide et billigt /defekt keyboard på...