Avatar billede opturder Nybegynder
20. september 2002 - 14:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

CounterStrike

Hey.

Det handler om mit scoreboard i CounterStrike. Teksten står med fed skrift, men vil gerne have den som det her: http://www.dea-clan.tk under ScreenShots.

Har prøvet ALT, kan nogen hjælpe mig :'[

/Optur
Avatar billede opturder Nybegynder
20. september 2002 - 15:15 #1
Hvad med nogle forums hvor jeg kan spørge? Ik sådan nogle idler forums, som counter-strike.net, osv. Men hvor der er folk online konstant for at kunne besvarer spørgs. Ligesom exp.dk!
Avatar billede enragedbudda Nybegynder
20. september 2002 - 15:20 #2
Er det teksten på screenshotsne?? eller?
Avatar billede opturder Nybegynder
20. september 2002 - 20:36 #3
Ja.. Der hvor der står nick, frags, deaths, osv. Det er med tynd. Mit er med fed
Avatar billede opturder Nybegynder
22. september 2002 - 13:06 #4
-lukket-
Avatar billede enragedbudda Nybegynder
22. september 2002 - 14:16 #5
det er vist Verdana eller Tahoma