Avatar billede cyber_14 Nybegynder
20. september 2002 - 12:50 Der er 9 kommentarer

lave en forside til min rapport

Hej ved ikke om det er en rigtig kategori!

Men her er mit spg.

Jeg har lige været i England med min klasse og vi skal lave en rapport om vores tur så er der en som kan hjælpe mig med at lave en cool forside. Der på gerne være noget med fx Big Ben eller sådan noget!
Avatar billede cyber_14 Nybegynder
20. september 2002 - 12:52 #1
jeg kan sætte det ind på et a4 papir som er hvidt i kan selv bestemme farver o.s.v!
Avatar billede kunze Nybegynder
20. september 2002 - 13:11 #2
Det bedste ville nok være at finde et billede på www.google.com og sætte det ind i Word sammen med en overskrift og en "lavet af"-tekst. :)

Mvh
Kunze
Avatar billede Slettet bruger
20. september 2002 - 13:12 #3
har du en mail add
Avatar billede and.vang Nybegynder
20. september 2002 - 15:08 #4
Jeg er frisk!!! Kan have noget klar til i morgen.

/Anders
Avatar billede and.vang Nybegynder
21. september 2002 - 14:06 #5
http://embrace.h4f.dk/london.jpg

Jeg har lige sat mit navn på i venstre side. Bare som en (lillebitte) reklame... Håber det er i orden!

/Anders
http://www.a-vang.dk
Avatar billede and.vang Nybegynder
21. september 2002 - 14:07 #6
...desuden er den lavet i 150 dpi.
Avatar billede cyber_14 Nybegynder
23. september 2002 - 10:39 #7
and.vang==> Det skal være til en a4 side og skal passe der til!
Avatar billede and.vang Nybegynder
23. september 2002 - 14:51 #8
Den ER lavet til en A4 side, men blot i 150 dpi istedet for 72. Det giver en langt flottere billedkvalitet (selvom det optimale er 300 dpi, men så var billederne ikke store nok). Nu ved jeg ikke lige hvilket program du bruger til at åbne det og printe det ud med, men prøv at vælge en Print Preview eller Vis Udskrift, og skalér det så det passer med siden.

Hvis problemet er at der komme en hvid kant rundt om billedet, så er det printerens skyld. Langt de fleste printere kan ikke skrive helt ud til kanten - så skal du have fat i et rigtigt trykkeri. Det er der intet at gøre ved.

/Anders
Avatar billede and.vang Nybegynder
07. oktober 2002 - 13:40 #9
Halløj... :)