Avatar billede chrpurk Nybegynder
19. september 2002 - 18:02 Der er 14 kommentarer

BulletProof FTP

Hey der..
nogen der kan hjælpe mig med at lave noget virtual directories i G6/BP FTP Server..? jeg har lavet nogle genveje (ink) og smidt dem i en mappe.. og sat user til at bruge denne mappe som home dir.. men den vil ikke vise genvejene som mapper.. så man kan åbne de mapper..
håber på lidt hjælp derude omkring =)

På forhånd mange tak !
/ChrPurk
Avatar billede fun22 Nybegynder
19. september 2002 - 18:04 #1
Du skal bare tilføje de mapper du vil have med i din directories og så højre klikke på den nye mappe og vælge create shortcut in home directory.
Avatar billede chrpurk Nybegynder
19. september 2002 - 19:50 #2
hmm.. synes ikke helt at den viser dísse dir's når jeg logger ind.. er der ikke andet man skal gøre end det ?
har også sat "Resolve Windows Shortcut's" til.... men viser intet når man logger ind =(
Avatar billede fun22 Nybegynder
19. september 2002 - 20:08 #3
Du er sikker på du ikke kommer til at trykke på cancel i stedet for ok? Du skal nok også genstarte serveren efter ændringen.

Her er en illustration:
http://www.zig-software.dk/eksperten/spm260007/260007.jpg
Avatar billede chrpurk Nybegynder
19. september 2002 - 20:11 #4
jeg har lavet ink's.. og de kan også ses på com'en... men ikke når man logger ind ?
og har genstartet serveren !
Avatar billede fun22 Nybegynder
19. september 2002 - 20:12 #5
du skal ikke lave links som du gør normalt. Du skal lave dem på den måde som vist på illustrationen.
Avatar billede fun22 Nybegynder
19. september 2002 - 20:13 #6
Husk at markere +Subdirs
Avatar billede chrpurk Nybegynder
19. september 2002 - 20:15 #7
har også gjort..
Avatar billede chrpurk Nybegynder
19. september 2002 - 20:16 #8
kan du ikke lave screenshot.. punkt for punkt..?
hvis du får det til at virke får du 200 point !
Avatar billede chrpurk Nybegynder
19. september 2002 - 20:18 #9
har sat den til at have rettighed til alt såå....?
Avatar billede fun22 Nybegynder
19. september 2002 - 20:35 #10
Avatar billede chrpurk Nybegynder
19. september 2002 - 20:52 #11
nu har jeg gjort som du siger... men jeg kan stadig ikke se mapperne når jeg logger ind...
Avatar billede chrpurk Nybegynder
19. september 2002 - 21:45 #12
Det virker sgu da ikke
Avatar billede fun22 Nybegynder
20. september 2002 - 07:44 #13
Det er nok et lidt dumt spørgsmål, men har du jusket at give linket et navn når du højre klikker på en af de sorte og så vælger "Create shortcut in home directory". Så kommer den og spørger hvad linket skal hedde.
Avatar billede brock Nybegynder
18. oktober 2002 - 21:53 #14
Hvem er newbie ??

Kommentar: chrpurk
19/09-2002 20:40:54    det er FULDSTÆNDIGT lige meget hvor du smider dem.... NEWBIE !!

Kommentar: chrpurk
19/09-2002 20:41:43    NEWBIE mand... kan du ikke engang finde ud af det ? *LOL*