Avatar billede lonely Nybegynder
19. september 2002 - 16:55 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

stopper

stopper så her er der points!
Avatar billede cyber_14 Nybegynder
19. september 2002 - 16:56 #1
svar
Avatar billede initializing Nybegynder
19. september 2002 - 16:57 #2
Det må du ikke. Afmeld din bruger istedet for. Gives der point anmeldes alle der har smidt et svar.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
19. september 2002 - 17:04 #3
cyber14>> saafremt du ikke inden for en overskuelig tid kan give en enddog meget god forklaring paa dit tilhoersforhold til brugerprofilern lonely vil begge profiler blive deaktiveret.

Mvh.
Jelzin101/CoAdmin.
Avatar billede cyber_14 Nybegynder
19. september 2002 - 20:47 #4
jeg har intet med lonely at gøre. og nu tænker i at man ikke kan svare på den korte tid men som i kan se er det gået meget godt! Jeg kan ikke se hvad der er galt i jeg svare på dette spg og for gratis points på den måde
Avatar billede ztyxx Nybegynder
19. september 2002 - 20:50 #5
iøvrigt må cyber_14 godt redegøre hvorfor disse tre hænger sammen
cyber_14
the_matrix1
lonely

ztyxx / CoAdmin
Avatar billede cyber_14 Nybegynder
20. september 2002 - 12:57 #6
jeg har intet med lonely og the_matrix1 gøre!!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
20. september 2002 - 13:17 #7
cyber_14, hvordan kan det så være de er registreret på samme fysiske pc som dig?
Avatar billede hologram Nybegynder
22. september 2002 - 15:27 #8
"We are Borg. Resistance is futile!"
Avatar billede cyber_14 Nybegynder
23. september 2002 - 08:12 #9
fordi han er min ven og har oprettet sig hos mig. NU er vi ikke venner mere også da han stopper var jeg så heldig at jeg svarede først!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
23. september 2002 - 09:01 #10
Well... vi tager det som en ulovlig pointoverførsel (dette er indiskutabelt).

cyber_14, opret et spørgsmål til 170 point. Hvis ikke lonely svarer på det, lægger jeg et svar som eksperten_coadm.

Du får til onsdag aften.

NanoQ/coadmin