Avatar billede yeah Nybegynder
19. september 2002 - 16:46 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP MIG PLEASE

Jeg har et cable modem som er sluttet til min computer.
netværkskort som self sat til hub og derved til en anden computer. når jeg deler nettet mister jeg muligheden for at bruge Gamevoice. jeg kunne så give migselv og den anden en intern ip dette gjorde jeg men da jeg gav den anden computer en, mistede den netværksforbindelsen....?
hjælp pls
ICQ eller IRC ville være rart hvis i vil hjælpe :)
Avatar billede spunk13 Nybegynder
19. september 2002 - 16:47 #1
Du skal ordne det over Eksperten, ellers kan der ik gives point..
Avatar billede james_t_dk Juniormester
19. september 2002 - 16:49 #2
ICQ eller IRC duer ikke til svar på eksperten, løsningen skal forefindes her!!! Det er reglerne som du læste da du oprettede din bruger!
Avatar billede imjustme Nybegynder
19. september 2002 - 16:49 #3
Lad mig gætte sammensætningen

Stofanet + Windows XP ?
Avatar billede imjustme Nybegynder
19. september 2002 - 16:49 #4
Så har jeg nemmerlig løsningen :) Dvs...den er ikke god
Avatar billede imjustme Nybegynder
19. september 2002 - 16:52 #5
Årrh hvorfor skal i gå så fucking meget op i de regler..SÅ HJÆLP DOG DRENGEN/MANDEN ....ARgh

Rules are rules, and rules are made to be broken...

Han skrev det ville være rart ..Ikke et krav..End of discoussion
Avatar billede imjustme Nybegynder
19. september 2002 - 16:53 #6
Ja det kan i ikke komme udenom da :)
Avatar billede little_john Nybegynder
19. september 2002 - 17:11 #7
Fyren har aldrig besvaret eller kommenteret et spørgsmål i over et år han har været her??? ikke engang prøvet!!  Ham gider jeg godt nok ikke røre en finger for ..
Avatar billede yeah Nybegynder
19. september 2002 - 17:31 #8
øhh måske fordi jeg er computer dum ?
hvem ved men pls hjælp mig
Imjustme.... nej TDC oncable modem er hvad jeg har
Avatar billede thunderztorm Nybegynder
19. september 2002 - 17:47 #9
little john, yesh, den holdning kan vi godt li... ALDRIG GØR NOGET FOR ANDRE MED MINDRE DE HAR GJORT NOGET FOR DIG FØRST.
Sådan skal vi sgu nok komme langt...

Og til alle dem der piver og vræler og hyler over at han siger han gerne vil ha hjælp, hvad end det er her, over IRC eller over ICQ..
Tag jer dog sammen, det hjælper jo på ingen måde manden at i spiller navlebeskuende paragrafryttere...

Jeg troede umiddelbart at sitet her var et sted man kunne få hjælp, men det lader åbenbart til at være en stor gang flaming af folk der rent faktisk har brug for hjælp..

Get a life please..
Avatar billede yeah Nybegynder
19. september 2002 - 17:50 #10
kom nu hjælp mig pls ?
Avatar billede little_john Nybegynder
19. september 2002 - 20:23 #11
Det her var ikke ment som nogen "flame"!  Det var en konstatering af at nogen efter over 400 dage og en hel masse spørgsmål ikke har gidet bruge tiden på bare at prøve om man kan hjælpe en anden. Jeg har INTET imod at hjælpe nogen uden at få noget til gengæld, men det er lissom "give and take" ik'? Ikke kun den ene vej.. Og så at udlove 200 point (mere kan man jo ikke), og så oven i købet lægge op til noget som er på kant med ekspertens regler viser for mig at man SLET IKKE HAR FATTET EN BRIK AF HVAD EKSPERTEN GÅR UD PÅ!!!!!
Avatar billede thunderztorm Nybegynder
19. september 2002 - 21:56 #12
Well, man kan jo ikke rigtig svare på spørgsmål man ikke ved noget om, og ej heller på spørgsmål der allerede er besvaret med de ting man nu vidste.. Det _er_ ikke alle herinde der tjekker sitet dagligt, det er jeg næsten sikker på :)
Avatar billede little_john Nybegynder
19. september 2002 - 22:00 #13
thunderztorm>>Det tror jeg du har helt ret i .. det gør jeg heller ikke! Men .. brugere der KUN kommer for at FÅ hjælp og KUN når DE har problemer, det er det jeg er blevet træt af .. Ekspertens ånd (som jeg ser den ihvertfald)er at man får hjælp og at man _forsøger_ at hjælpe (en gang imellem)
Avatar billede thunderztorm Nybegynder
19. september 2002 - 23:04 #14
Helt enig.. (alltho jeg kun har oprettet en bruger for at kommentere denne her, i og med jeg kender gutten der, men dog ikke kan hjælpe ham) :)
Avatar billede yeah Nybegynder
20. november 2002 - 19:46 #15
har ikke tdc ;P