Avatar billede mastercrypt Nybegynder
18. september 2000 - 02:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

WarFTP - Jeg har brug for hjælp

Jeg har lige installeret WarFTPd i den nyeste version 1.71 og skal nu sætte den op således:

1) Man ikke kan logge på anonymt, dvs man skal have et brugernavn + passeord for at logge ind

2) Man kan kun se tre mapper kaldet Upload, Download og Request

3) Upload = Bruger kan kun Uploade filer og ikke se hvad der ligger i mappen ellers.

4) Download = Bruger kan ikek uploade kun downloade, og se hvad der ligger af mapper og filer herunder.

5) Request = Bruegr akn kun uploade txt-filer med requests og læse andres requests.

Hvordan skal jeg sætte den her op
Avatar billede fido82 Nybegynder
18. september 2000 - 21:59 #1
kan det køre under NT ??? eller 2000, for så ka jeg da installere det ?
Avatar billede mastercrypt Nybegynder
19. september 2000 - 00:28 #2
Det kan såvidt jeg ved køre under Win9x og WinNT og Win2K. Programmet kan dloades fra min server bare send mig et request på min email: dsl6682@vip.cybercity.dk eller på ICQ 23574747
Husk som emne at nævne at det vedr. WarFTP
Avatar billede fido82 Nybegynder
19. september 2000 - 17:12 #3
hmmmm, du har lige accepteret dig selv..........
Avatar billede mastercrypt Nybegynder
20. september 2000 - 19:56 #4
eeeh jeg er vist ny til det her
hvad kan jeg gøre for at lave det tilbage