Avatar billede roslev Nybegynder
18. september 2000 - 01:06 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Loooorte Netscape, lorte lorte Netscape.....

Jeg er ved at være godt træt af Netscape...
-Og endnu mere træt af folk som siger: \"Jamen, den overholder jo bare standarderne\" - so don\'t even think about it :)

Problem: http://www.roslev.net ser ud som den skal i IE (5.0 i hvertfald), men ligner en gang hø i Netscape..

Er der en browser-tolk tilstede????
Avatar billede limemedia Nybegynder
18. september 2000 - 01:56 #1
netscape er ikke kendt for at understøtte den her så satans godt
.wallpaper {  background-attachment: fixed; background-image: url(images/front_01.jpg); background-repeat: no-repeat; background-position: right top}

I CSS, glem background grafik, line height og andre ting når vi snakker NN
Avatar billede olebole Juniormester
18. september 2000 - 02:45 #2
Avatar billede roslev Nybegynder
18. september 2000 - 16:08 #3
Plan B er iværksat :(

En halvtredser til olebole for de gode links....!
Avatar billede roslev Nybegynder
18. september 2000 - 16:09 #4
doh!
Avatar billede roslev Nybegynder
18. september 2000 - 16:11 #5
olebole> Har du læst Jeffrey Zeldman\'s artikel \"Fear of Style Sheets\" ??? Også meget god læsning... http://alistapart.zeldman.com/stories/fear4/index.html
Avatar billede olebole Juniormester
18. september 2000 - 16:22 #6
Det vil jeg prøve iaften, tak  ;o)
Avatar billede roslev Nybegynder
20. september 2000 - 02:14 #7
Netscape giv agt!
Netscape til højre, ret! Hmmmmm.....

Nu har jeg, som i kan se på siden, lavet en anden løsning. Er der mulighed for at få indholdet helt ud til højre, OGSÅ i Netscape!

Netscape giv agt!
Netscape til højre, ret! Hmmmmmm..... stadig ingen reaktion
Avatar billede mowo Nybegynder
01. april 2001 - 21:58 #8
Glem alt om Netscape!
Hvis folk er så religiøse og stadig holder af Netscape, må det være fordi de ikke vil acceptere den udvikling Internette køre med.
Hvis Netscape skal behandles så følsomt, at hver Web-designer skal tænke på om nu Netscape skal kunne håndtere ens design og programering, så ville Internette gå i stå den dag imorgen.
Avatar billede barefoot Nybegynder
01. april 2001 - 23:10 #9
http://validator.w3.org

Her kan du få at vide hvad det er som er forkert.
Hvis du overholder standarterne skal det nok se rigtigt ud begge steder.

Hvis ikke det gør det er det fordi at IE ikke overholder dem!