Avatar billede arens Nybegynder
15. juli 1999 - 00:25 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Jeg kan ikke udskrive mine emails

Jeg kan ikke udskrive mine emails i Outlook Express 4,0. Jge har prøvet at opgradere den til 5,0 men så kan jeg ikke sende email da de adresser jeg så er ugyldige. Hvad gør jeg??????
Avatar billede snowball Novice
15. juli 1999 - 00:30 #1
Man kan jo altid komme med det nok så velkendte supporter svar: Gen-installér "lortet", men prøv at komme med lidt flere detaljer.

Hvad sker der ??? Kommer den med en fejlmeddelelse ??? I så fald, hvad skriver den ???

Snowball
Avatar billede rasmusr Nybegynder
15. juli 1999 - 00:54 #2
Ja du er nødt til at komme med nogle flere detaljer. Hvad sker der når du trykker på Filer > udskriv ? Kommer der et nyt vindue frem ? Hvis der gør så se efter at der er valgt den rigtige printer o.s.v.
Avatar billede Slettet bruger
15. juli 1999 - 01:07 #3
Kan du Arens i det hele taget udskrive noget på din printer. Hvd med Notepad, eller teksbehandling. Det hjælper ikke at opgardere til IE5 Den er giftig. Så kan du først, som sidst få rod i din e-mail. Da jeg prøvede fik jeg 45MB post ud af det.

Prøv nu lige, at finde ud af om du i det hele taget kan udskrive på din printer, eller prøv at genetablere dine printer driver og se hvad der så sker. Hvad er det for en printer du har?
Avatar billede wip13 Nybegynder
15. juli 1999 - 13:28 #4
Eller kunne du jo også altid bruge spasser metoden: "copy/paste"
Avatar billede arens Nybegynder
15. juli 1999 - 23:43 #5
INGENTING
Avatar billede arens Nybegynder
15. juli 1999 - 23:49 #6
åhh jeg glemte lige hvilken printer det er OKIpage 6E og som sagt før der sker absolut intet hverken på skærm eller printer. Harddisken køre ikke en gang jeg har for nylig geninstaleret Windows 98 efter at havde formateret maskinen hvilket heller ikke har hjulpet.

Arens
Avatar billede arens Nybegynder
15. juli 1999 - 23:52 #7
Og jo jeg kan udskrive fra ALLE andre programmer der er installeret på computeren både tekstbehandlings programmert (Word97 og Excel) og andet Det er kun autlook
Avatar billede rasmusr Nybegynder
16. juli 1999 - 02:44 #8
Prøv at gå ind i tilføj/fjern programmer og vælg "Microsoft internet explorer og internet værktøj" tryk tilføj fjern og vælg reperer internet explorer. Hvis det ikke virker kan du jo bare gå tilbage til IE 4 igen ved at vælge "Gendan tidligere Windows-konfiguration" samme sted som hvor du kunne reperere.

Rasmus
http://www.rasmusr.suite.dk
Avatar billede Slettet bruger
16. juli 1999 - 13:29 #9
Har du prøvet at ændre udskrifts-layoutet, under sideopsætning? Ellers prøv at ændre det fra "Tabelformat" til "Markerede fil(er)", så burde du kunne vælge den/de e-mails du vil udskrive