Avatar billede esoulman Nybegynder
19. september 2002 - 11:00 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Sony Ericsson T66

Hej

Jeg overvejer meget at købe denne fon, men priserne varierer sq meget forskelligt.

Jeg har et sonofon abb. lige nu, og det vil jeg gerne beholde - eller i hvert fald mit nummer.

Hvor vil I foreslå at jeg køber den henne - hvis jeg skal beholde mit gamle nummer - og hvem kan finde den billigste pris - uden at den så er sim låst?
Avatar billede Slettet bruger
19. september 2002 - 11:03 #1
Jeg fik fra Sonofon en kupon med tilbud om at beholde mit gamle nummer, men få lov til at købe en telefon med forhandlerrabat (naturligvis gennem en Sonofon-forhandler)

Har du fået en sådan?
Avatar billede esoulman Nybegynder
19. september 2002 - 11:04 #2
hmm... du siger måske noget.. men tror desværre ik jeg har den mere ;(
hvad ville den ellers kunne anskaffes til - med forhandlerrabat?
Avatar billede hclausen Nybegynder
19. september 2002 - 11:05 #3
Avatar billede krusell Nybegynder
19. september 2002 - 12:15 #4
Du kan nok godt beholde dit Sonofon abonnement. Det kræver blot, at du binder dig for en ny periode af 6 måneder.
Snak med dem, de vil nok gå ret langt, for at beholde dig som kunde :)

krusell
Avatar billede hhjensen Nybegynder
19. september 2002 - 15:46 #5
Købte en i Tele Vanløse for et par måneder til ca. 1999,- Uden simlock!
Avatar billede hhjensen Nybegynder
19. september 2002 - 15:48 #6
Avatar billede esoulman Nybegynder
27. september 2002 - 14:02 #7
Jeg har prøvet at ringe og skrive til sonofon, men de kunne ik gøre noget og var kede af at jeg ikke havde lyst til at beholde mit abb. hos dem hvis det var jeg købte ny tlf... men sådan er det vel...

jeg har ik rigtig kunnet bruge jeres svar til noget, så I deler bare pointene.