Avatar billede kumasan Nybegynder
19. september 2002 - 00:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Jeg kan ikke afspille musik cd'er

Når jeg sætter en musik cd i drevet og dobbeltklikker, så siger den at windows ikke kan finde autorun.exe!!!

Jeg troede det var cd'en men den gør det fandme ved alle mine originale musik cd'er.

Ellers virker den fint både med læsning og brændning!

Hvad kan det være?
Avatar billede rbl Praktikant
19. september 2002 - 00:37 #1
Prøv at starte det program du hører cd'er i manuelt. Autorun.exe findes kun på datacd'er. Det kunne godt lyde somom, at din computer ikke kan se, at det er en audiocd.

Men prøv lige det med at åbne det cd-program du bruger til at afspille audiocd'er med
Avatar billede kumasan Nybegynder
19. september 2002 - 01:00 #2
tak det virker
Avatar billede rbl Praktikant
19. september 2002 - 01:54 #3
selv tak