Avatar billede rozz Nybegynder
18. september 2002 - 23:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan man finde distributører/Leverandører til pc?

Leder efterdistributører/Leverandører af pc og alle komponenter, som sælger til godkendte fohandlere.
Avatar billede bufferzone Praktikant
19. september 2002 - 08:04 #1
Ved at bruge en søgemaskine, f.eks. google. hvis du ved hvad du søger er det ret let
Avatar billede Slettet bruger
19. september 2002 - 08:27 #2
www.bridema.dk er meget gode, www.d-c-s.dk har både stationærer og bærbare samt løsdele, bridema gør det mest i løsdele mener jeg.
Avatar billede norberth Nybegynder
20. september 2002 - 19:08 #3
Prøv www.smg.dk eller www.miradata.dk de tager også hånd om "de små" forhandlere
Avatar billede peerf Nybegynder
24. september 2002 - 20:48 #4
www.conta.dk er også ganske glimrende.