Avatar billede buus1 Nybegynder
18. september 2002 - 23:41 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

XP PRO's udseende blev væk

XP PRO's udseende blev væk, og det ville jeg gerne ha' tilbage. Ja jeg har selv ændret det i "egenskaber for proceslinnien og menuen start." til noget klassisk der ligner win98, og tilbage igen.
hvordan får jeg det tilbage igen ?
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
18. september 2002 - 23:44 #1
Egenskaber for skærm -> Udseende -> Vinduer og knapper -> Windows XP-layout
Avatar billede peet-49 Novice
18. september 2002 - 23:44 #2
Højreklik på skrivebordet-skrivebord-gennemse, der finder du hvad du vil have, klik på det- og tryk anvend.
Avatar billede peet-49 Novice
18. september 2002 - 23:45 #3
højreklik på skrivebordt, egenskaber osv, glemte egenskaber, sorry
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
18. september 2002 - 23:45 #4
Avatar billede buus1 Nybegynder
18. september 2002 - 23:57 #5
ja men der er ikke rigtig nogen valgmulighed længere.
Avatar billede buus1 Nybegynder
19. september 2002 - 00:15 #6
Ja okay jeg glemte at sige at jeg har rodet med nogle tjenester, 30 bare for at starte PC'en er alt for meget til min gamle 350 MHZ. så noget er blevet deaktiveret, men hvad ?
Her er en fyr som er lidt nørdet, men der er gode henvisninger.
http://www.blkviper.com/WinXP/servicecfg.htm
Avatar billede binderup Nybegynder
19. september 2002 - 07:46 #7
Så kan man anbefale dig at lave en restore (med mindre det også var en af de services du har slået fra)

Du ved hvad du har lavet - du ved hvilke services du har slået fra. Nu skal du så bevæge dig den modsatte vej. På det link du har brugt (og som jeg selv bruger af og til) står der også hvad der er default indstillinger så der har du løsningen.
Avatar billede konex Nybegynder
19. september 2002 - 09:43 #8
højre klik på proceslinjen - egenskaber - fanebladet menuen start - menuen start
Avatar billede buus1 Nybegynder
19. september 2002 - 23:17 #9
ja, det er rigtigt binderup, Det var også næsten sådan jeg løste problemet. Men jeg kunne heldigvis huske at der var noget med "Background Intelligent Transfer Service" og den skulle stilles til deaktiveret på safe mode.
Egentlig var det "Background" og "transfer" der ledte på sporet, dog læste jeg "Transparent". Men det løste problemet. Og så var jeg villig til at se hvor præcist svaret kunne blive med 200 point.
Siden http://www.blkviper.com/WinXP/servicecfg.htm bæger jo præg af at han ikke har brug for noget visuelt lækkert, der fylder lidt. eller softwaremæssigt bruger noget der kan tune PC'en lidt, til gengæld har han lækkert udstyr.