Avatar billede pumb Nybegynder
18. september 2002 - 19:56 Der er 4 kommentarer

Webkamera Logitec Quickcam Pro 4000 til XP

Hej,

Jeg har lige købt et Quickcam Pro 4000 og bruger XP. Når det bliver installeret laver den en fejl i XP som siger at den har overskrevet nogle filer som er nødvendig for at win XP kører korrekt, er blevet erstattet af versioner, der ikke kan genkendes. Indsæt din XP cd for at gendanne filerne. - det virker bare ikke.

Den anden fejl er at kameraets mic virker - men når man vælger den i kameraets indstillinger vil den ikke acceptere den.

Jeg har et Logitec multimedie keyboard - og der stå i instruksen at dette kan skabe problemer og at jeg skal afinstallere multimediefunktionenr - det kan jeg dog ikke :(

Er der nogen der kan twiste dette problem?

Peter
Avatar billede pumb Nybegynder
18. september 2002 - 23:35 #1
Hmm - nu har jeg tjekket det igen - det er ikke kameraet der fejler noget - men den software der følger med. Når det installeres vil den ikke acceptere at bruge microfonen fra kameraet. Er der andre overvågnings software jeg kan prøve til kameraet?
Avatar billede theill Nybegynder
24. september 2002 - 17:57 #2
Proev mit webcam program ConquerCam:

  http://www.filebasket.com/conquercam.html