Avatar billede scapuliz Nybegynder
18. september 2002 - 19:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Reklame banner

Jeg skal gerne bruge 3 bannere til min hjemmeside www.scapuliz.amok.dk bannernes størelese SKAL være 88x31 de må meget gerne have de samme farver som mit logo der skal stå Scapuliz på bannerne
Avatar billede Slettet bruger
18. september 2002 - 19:39 #1
Har du ikke lagt mærke til at du fik svar før og du accepterede det?
http://www.eksperten.dk/spm/259431
Avatar billede scapuliz Nybegynder
18. september 2002 - 19:40 #2
heh ye men jeg dummede mig der var jo kun et banner og jeg skal gerne bruge nogle flere
Avatar billede scapuliz Nybegynder
18. september 2002 - 20:04 #3
Kom nu med noget er der ingen der gider lave et lille banner ? :P
Avatar billede najz_ Nybegynder
19. september 2002 - 20:14 #4
Jov self. Jeg laver gerne 15 til dig for 60 points... ;)

Er igang med det samme, så sender jeg dig en url så du kan downloade en lille .zip fil ;) med det på...

Er færdig om 10 mins