Avatar billede zteiner Nybegynder
18. september 2002 - 19:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Nokia 8850

http://www.edbpriser.dk/telefon/telefon-top10.asp?ID=1814577901

Er der nogen som har købt sådan en telefon, for så kunne jeg godt tænke mig at få en anmeldelse af den? er den god eller dårlig ?.... evt osse andre meninger omkring telefonen ?....
Avatar billede michael-k Nybegynder
18. september 2002 - 19:35 #1
du har prøvet at kigge på edbprisers egen anmeldelser af den ik http://www.edbpriser.dk/hardware/produktbedom.asp?ID=1814577901
Avatar billede runeevers Nybegynder
18. september 2002 - 19:50 #2
Jeg har haft en 8850. Den er umiddelbart rigtig nice, men jeg blev ret hurtigt træt af den og har netop solgt den. Fx så kommer bagcoveret ret hurtigt til at sidde løst. Frontklappen kombineret med de mikroskopiske taster gør det meget besværligt at skrive sms.

Alt i alt vil jeg derfor ikke anbefale dig at købe den. Måske du istedet skulle kigge på en 6510 som jeg netop har købt. Den er markant mere brugbar end 8850´eren.
Avatar billede groggy Nybegynder
18. september 2002 - 19:58 #3
Kender desværre ikke noget til 8850'eren. Men jeg kan varmt anbefale den nye 7650!
Avatar billede jimsim Nybegynder
18. september 2002 - 20:46 #4
Groggy, hvad er så godt ved 7650?? kameraet??
Har kun lige haft den på prøve et par dage... synes ikke den var noget... men fortæl, hvis der er noget jeg skal tjekke...
Men jeg er ret glad for min 6310i... den opfylder næste alle mine behov, men kun næsten... :)
Avatar billede groggy Nybegynder
18. september 2002 - 20:52 #5
jimsim >> Kameraet ville jeg faktisk helst have undværet. Det er da meget sjovt at lege med, men det er også det eneste.

Grunden til at jeg kiggede på den tlf, var at jeg meget længe havde overvejet at købe en PDA. Men fik ideen at jeg ville kombinere TLF'en med PDA'en. Det ville i sidste ende spare "plads".

De ting der tiltaler mig mest, ved 7650'eren er først og fremmest det store farvedisplay. Det er virkelig en nydelse. Samtidig er jeg glad for GPRS samt kalenderfunktionen i den. Alt i alt en dejlig TLF. Det eneste jeg som sagt ville ændre var at fjerne kameraet. Samtidig måtte den godt være tyndere. Men det ville automatisk komme, hvis kameraet blev fjernet.
Avatar billede zteiner Nybegynder
22. september 2002 - 17:13 #6
jer der vil ha point lav lige et spm