Avatar billede foo_baa Nybegynder
18. september 2002 - 17:15 Der er 4 kommentarer

GUI builder

JEg leder efter en god gui builder, hvor man ikke bare kan opbygge GUI'en men også lave selve koden, har indtil nu lavet alt gui'en i forte og derefter hevet det over i emacs og leget videre der, men det holder ikke i længden, jeg vil derfor høre om der er nogen der kender til et godt allround product.
Har kigget lidt omkring og har fundet Eclipse, er der nogen der kender til det ?? eller ????
Avatar billede dsj Nybegynder
18. september 2002 - 22:01 #1
Jeg bruger selv Borland JBuilder, som er et godt alternativ til Sun's egen Forte, men der vil ALTID være kode man selv skal lave og ting man bliver nødt til at sætte sig ind i.

Stort set alle GUI-komponenter i Java bliver født med en standard adfærd, men ønsker man at ændre synderligt på denne, må man sætte sig ind i den kode (modeller) der ligger bag GUI-komponenterne.
Avatar billede bsp Nybegynder
19. september 2002 - 11:13 #2
Jeg bruger også selv JBuilder og det virker ekstrem godt til GUI design
Avatar billede Slettet bruger
22. september 2002 - 11:59 #3
Eclipse er et kanon godt produkt til selve udviklingen, men der er ikke nogen GUI-bygger i og såvidt jeg ved bliver det hellere ikke implementeret.
Avatar billede scoty Nybegynder
24. september 2002 - 10:23 #4
Jeg bruger Together 6.0 men dette er også et udviklingsprogram.
Det er et tung program at køre, hvis du kun ønsker at
lave GUI. Men kombineret med udvikling er det kanon godt.