Avatar billede boney_m Nybegynder
14. juli 1999 - 21:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

ASP/ACCESS

Til nlunn - svar lige på dette: hvordan kan det være at dette sted accepterer to svar? .. var det fordi I begge var lige hurtige? .. svar og du får pointene denne gang - 120 point ialt var da en god gerning - synd du kun får de 60.!
Avatar billede boney_m Nybegynder
14. juli 1999 - 21:04 #1
.. pudsigt nok brugte jeg Refresh knappen uden resultet ...
Avatar billede nlunn Nybegynder
14. juli 1999 - 21:09 #2
Jeg har selv fået de svar du søgte her på eksperten, ved at følge med i andres hjælp.
Det er fordi at vi begge to loadede siden før der var et svar. Det betyder så at vi begge to har en svarmulighed i stedet for kun at kunne kommentere.
Problemet har været her en del gange, men jeg tror at de er ved at løse det.

takker ;o)
Avatar billede nlunn Nybegynder
14. juli 1999 - 21:10 #3
Jeg skal lige have tid til at svare ;)
Avatar billede boomer Nybegynder
14. juli 1999 - 21:20 #4
Okay, min hjælp var ikke noget værd så..
Avatar billede boney_m Nybegynder
14. juli 1999 - 21:37 #5
Njo - det passer nu ikke helt, boomer - du fik da 6o point for din hjælp, og du har da også gjort mig opmærksom på at problemet ikke er helt løst, hvis folk indtaster mere end det der var tiltænkt. Så tusind tak for hjælpen og fordi du var så hurtig til at svare. Måske kunne du så hjlpe mig ud af det næste spørgsmål om tekst i 3 kolonner?
Avatar billede boomer Nybegynder
14. juli 1999 - 22:56 #6
det var mest fordi du skrev at det var synd nlunn kun fik de 60, dermed lyder det somom han skulle have haft 120, og jeg 0...