Avatar billede Tony Breindal Juniormester
18. september 2002 - 14:18 Der er 31 kommentarer og
1 løsning

Tilbud ønskes - Brænding af 10.000 Cd-rommer ...

Hvem kan brænde 10.000 stk. 650 Mb. Cd-rommer med 4-farvede tryk på div. ettiketter og leverer dem  i kasseter a la dem vi kender fra almindelige CD'er ?

Hvis man ønsker at afgive tilbud, men ikke vil opgive prisen her, så kan det mailes til: tbst@mail1.stofanet.dk
Avatar billede www.denn.dk Nybegynder
18. september 2002 - 14:23 #1
Hvis vi siger at EN cd koster 10 kroner

så er du allerred på 10.000 Kroner.. Med tryk vil det noget svar til noget i retningen af 20.000 Kroner
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
18. september 2002 - 14:26 #2
www.denn.dk >> Er det et tilbud ?
Avatar billede www.denn.dk Nybegynder
18. september 2002 - 14:28 #3
Tjek din mail :)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
18. september 2002 - 14:28 #4
tony => kontakt evt www.audiomedia.dk da de producere flere data blade med CD'er og DVD'er.. de kan så henvise dig til deres CD'rom leverandør..

jeg tvivler på at det kan betale sig at bruge privatpersoner til 10.000 stk.. de kan skaffe CD'er osv. billigere da de køber MANGE hjem af gangen ;o)
Avatar billede donwang Nybegynder
18. september 2002 - 14:28 #5
I så stort oplag skal de squ da trykkes hos nogle proffer!
Eller det er måske ulovligt?
Avatar billede Chewie Novice
18. september 2002 - 14:28 #6
Hmmm .... den.dk >> det er nogle voldsomme rabater du giver i dit regnestykke
Avatar billede sthen Nybegynder
18. september 2002 - 14:29 #7
>> www.denn.dk

Hvis du er lige så god til at brænde CD'ere, som du er til at regne, så går det da ikke for godt.

Hvis én CD koster 10,- kr.
Hvad koster så 10.000 CD'ere ???
Avatar billede www.denn.dk Nybegynder
18. september 2002 - 14:30 #8
UPS
Avatar billede donwang Nybegynder
18. september 2002 - 14:30 #9
Avatar billede patrick18 Nybegynder
18. september 2002 - 14:32 #10
så koster det 100.000 og så + atikket = 200.000
Avatar billede Jman Praktikant
18. september 2002 - 14:33 #11
dette spørgsmål burde oprettes på www.sharksforum.dk
Avatar billede donwang Nybegynder
18. september 2002 - 14:35 #12
Avatar billede donwang Nybegynder
18. september 2002 - 14:37 #13
Avatar billede donwang Nybegynder
18. september 2002 - 14:43 #14
Hva "Denn" har du tænk dig at bruge ild? ellers bliver du squ da aldrig færdig med at brænde 10.000 cdèr;o)
Avatar billede www.denn.dk Nybegynder
18. september 2002 - 14:44 #15
Man kan sku da når 100 Cd'er på 4 timer
Avatar billede www.denn.dk Nybegynder
18. september 2002 - 14:45 #16
2500 timer ¨på det
Avatar billede whatever Nybegynder
18. september 2002 - 14:45 #17
Avatar billede Jman Praktikant
18. september 2002 - 14:47 #18
*lol* denn, det er lig med 104 dage's uafbrudt brænding
Hvis du så påregner at måtte sove 8 timer om dagen svarer det "kun" til 156,25 dage :D
Avatar billede rkhdk Nybegynder
18. september 2002 - 14:48 #19
jeg kiggede på Privat Computer's DVD og de bruger sdc

superior => husk at de også skal labels ;o)
Avatar billede Jman Praktikant
18. september 2002 - 14:51 #20
Jaaae..men han kan vel klippe klistre, men næste brænding står på
Avatar billede cholm Nybegynder
18. september 2002 - 14:54 #21
denn.dk >>> Det går altså ikke så godt med dine regnefærdigheder :-)

100 Cd´ere på 4 timer = 600 Cd´ere i døgnet = 16,66 Døgn = 400 timer - Så må du vente med at sove til du er færdig...

/cholm
Avatar billede rkhdk Nybegynder
18. september 2002 - 14:56 #22
superior => men det er jo hele TO ting på een gang.. det går virkelig ikke ;o)

Plus at der skal printes, skiftet toner *blæk er nok en dum ide til dette*, du skal også huske på de fejl brændinger der evt vil komme.. de gang hvor printeren laver papir jam, osv..  så regne nok med en 170 dage ialt ;o)
Avatar billede Jman Praktikant
18. september 2002 - 14:59 #23
så gerne hr... levering om ca. ½ år *LÅL*
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
18. september 2002 - 14:59 #24
Citat, denn.dk;

"Navn: Denni Gottfredsen
Alder : 12
Højde: Cirka 175cm
By: Hørning
Skole: Bakkeskolen
Fritid: Spiller jeg fodbold,Tennis Og svømmer alt sammen i Hørning"

;)
Avatar billede Jman Praktikant
18. september 2002 - 15:02 #25
nå ... nu skal vi vist ikke spamme sp. mere.

tony_breindal: i henhold til regel nr. 16 på eksperten er det ikke tilladt at stille anden præmie end point til rådighed for svar...
Avatar billede donwang Nybegynder
18. september 2002 - 15:04 #26
Ja... du skal jo også have tid til at gå i skole, spille fodbold, tennis og svømme! regn med at være færdig når du fylder ca. 23;o)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
18. september 2002 - 15:06 #27
superior => vedr. § 2.1.16 "stille anden præmie for svar på et spørgsmål end point"

han stiller ikke andet end pointz som præmie..
det er jo ligesom køb/salg kategorien, hvor folk byder på ting..
så den kan du ikke bruge... :(
Hvis der var skrevet noget med tjen 1000kr eller andet.. så havde du ret..
men det er der ikke.. såå :(
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
18. september 2002 - 16:06 #28
Tak for de mange mails, jeg besvarer dem i rækkefølge.

superior >> Det gør jeg heller ikke, altså udlover præmier andre end point. Jeg har bare spurgt i dette forum og i kategorien 'Opgaver' om der er nogen der kan påtage sig opgaven. For det svar gives selvfølgelig point. Når det kommer til udførslen af opgaven afregnes i selvfølgelig i kroner.

donwang >> Ja det er et prof. arbejde. Nej det er ikke ulovligt ... så havde jeg nok heller ikke brugt mit eget navn ;-)

rkhdk >> Tak for støtten :)
Avatar billede cdc Novice
18. september 2002 - 16:09 #29
Breidal-> skal de brændes eller kan de masteres og trykkes, se evnt. www.cdcmedia.dk hvor vi har cd produktion, og vi vil da helt klart kunne finde en fornuftig pris med labeltryk indpaknung i sleens el. jewelcase
se minisite hvis du vil maile eller icq mig

/cdc
Avatar billede arriva Nybegynder
18. september 2002 - 18:05 #30
Kontakt sdc-group.dk, dem kan jeg personligt anbefale!

Mvh Morten
Avatar billede krabbe4 Nybegynder
21. marts 2004 - 20:54 #31
Jeg har lige fået den vildeste griner af at læse dette inslag , griner stadig.
KEEP UP THE GOOD WORK, du skal nok blive færdig en dag denn.dk
Avatar billede Jman Praktikant
22. marts 2004 - 09:40 #32
Gud, ja .. Det var sgu en af de bedre.
Man burde sgu samle op på nogle af disse gode historier :o)