Avatar billede sucsa Nybegynder
18. september 2002 - 10:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

fjern scrollbaren forneden!!!!!!

Hej derude, jeg tror jeg har stirret mig blind på det, men jeg kan ikke få fjernet scrollbaren forneden http://www.sucsa-clan.dk/challenge.htm
selvom jeg har prøvet at tilpasse tabeller m.m. nogen der lige kan spotte fejlen?! :o)
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
18. september 2002 - 10:42 #1
overflow-x: auto;
overflow-y: hidden;

Du har kun overflow: auto;
Avatar billede sucsa Nybegynder
18. september 2002 - 10:45 #2
ok og koden hvor jeg kun har auto er hvor? kan skisme ikke lige hitte den
Avatar billede sucsa Nybegynder
18. september 2002 - 10:48 #3
nå nu så jeg det :o) takket været en skarpsindig kvinde, men nu kan jeg slet ikke scrolle nedad og det er jo lidt skidt :O/
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
18. september 2002 - 10:50 #4
Så er det omvendt med x og y :)
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
18. september 2002 - 10:51 #5
<div id="Layer1"
style="position:absolute; left:10px; top:10px; width:621px; height:425px; z-index:1; border: 1px solid lime #FFFFFF; overflow-x:hidden;overflow-y:auto;">
Avatar billede sucsa Nybegynder
18. september 2002 - 10:56 #6
kanon og tak :O)