Avatar billede rakj Nybegynder
17. september 2000 - 15:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ATA 100 Boot Delay A7V

Når jeg booter Win Me og Win 2000, med ATA100 er der en ventetid på ca. 30 sek. Under Me opstår ventetiden først når driveren til Promise controlleren bliver installeret, Win2k kan ikke boote uden den er installeret. Jeg kører med de nyeste drivere, og den nyeste BIOS version. Min harddisk er en IBM GXP75 30GB. Grunden til at jeg benytter denne controller er at når den først er bootet, er der en hastighedsgevinst.
Alle erfaringer er velkommende.

På forhånd tak. Rasmus
Avatar billede fido82 Nybegynder
17. september 2000 - 16:07 #1
jeg kan heller ik få mit til at virke under NT, kun hvis jeg bruger UDMA 33, og jeg har en disk magen til dig.......
Avatar billede rakj Nybegynder
27. september 2000 - 20:43 #2
Problemet skulle forsvinde hvis man bruger de nyeste driver fra promise.

http://www.asus.com/Products/Motherboard/socketa/a7v/index.html

Mvh. Rasmus Jensen