Avatar billede runelf Nybegynder
17. september 2002 - 22:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

indlæsning af "java-scripts"?

Jeg har windowsXP, og siden jeg har haft XP, har jeg problemer med at åbne forskellige hjemmesider, med "aktive" ting på. Istedet for f.eks en rullende menu er der istedet bare et grimt lille kryds, og så sker der ingenting.
Jeg har endda sat intersikkerheden helt ned. Er det noget applet et eller andet der skal installeres? i så fald hvor skal det hentes?
Tusind tak for hjælpen!
Avatar billede Slettet bruger
17. september 2002 - 22:19 #1
Det kan være det er Java du tænker på.

http://java.sun.com/getjava/download.html
Avatar billede runelf Nybegynder
17. september 2002 - 22:31 #2
YES!!!! TAK FOR HJÆLPEN!!!!!!
Avatar billede Slettet bruger
17. september 2002 - 22:32 #3
Selv tak :(

Bare fordi man ikke lægger et svar kunne det jo godt være at man ville svare senere...
Avatar billede runelf Nybegynder
17. september 2002 - 22:42 #4
Hvad? fik du ikke pointene? Det må du sgu undskylde! Det var ikke med vilje!! Kan jeg lave det om?
Avatar billede Slettet bruger
17. september 2002 - 22:45 #5
Det er ligemeget nu, det var mest princippet i det. Godt det kom til at virke anyway ;)
Avatar billede runelf Nybegynder
17. september 2002 - 22:58 #6
ja selvfølgelig! Jeg bruger sjældent det her.. Det var en fejl.. Men tusind tak alligevel