Avatar billede kaktus Nybegynder
17. september 2002 - 20:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Outlook

Kan man selv difinere hvor man vil gemme sin post som man kunne i Outlook express?? Eksempelvis på et andet drev.
Avatar billede patrick18 Nybegynder
17. september 2002 - 20:56 #1
Øh nej!
Avatar billede double-g Juniormester
17. september 2002 - 21:00 #2
hvis du har OE 6.0 går du bare ind under funktioner - indstillinger - vedligeholdelse - og flytter - lagringsmappen -
Avatar billede riversen Nybegynder
17. september 2002 - 21:01 #3
jo...angiv en anden sti til din pst fil under kontrolpanel --> post
Avatar billede riversen Nybegynder
17. september 2002 - 21:01 #4
altså hvis du mener i Outlook...du skriver ikke hvilken klient du bruger nu...og der er egentlig en kategori til emnet
Avatar billede kaktus Nybegynder
22. september 2002 - 22:10 #5
Jeg har Outlook 2002, den der fulgte med XP Office og kan ikke få difineret hvor posten skal gemmes!!
Jeg ved ikke hvad "riversen" mener med klient??
Avatar billede riversen Nybegynder
23. september 2002 - 07:17 #6
klient = e-mailprogram

start --> indstillinger --> kontrolpanel --> post --> Datafiler. Her har du sikkert en fil. Det er den du skal flytte til et andet sted og så ændre stien til den.