Avatar billede abdulla_jensen Nybegynder
17. september 2002 - 16:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Norton

norton antivirus utilities 2002 har den også virus scanner??? hvis ikke kan man ikke koebe/downloade nogle pluginds eller skal man købe et nyt program???
Avatar billede sanded_shadow Nybegynder
18. september 2002 - 14:18 #1
Det tror jeg ikke eftersom der også findes norton antivirus 2002, dette er programmet i sig selv, altså antivirus programmet, det du har er kun utillities til norton antivirus 2002!! det er hvad jeg tror, hvorfor skulle de ellers lave det på den måde! ;)
Avatar billede abdulla_jensen Nybegynder
18. september 2002 - 16:13 #2
du siger noget. er der nogen der VED DET 150%. jeg vil være HELT SIKKER
Avatar billede abdulla_jensen Nybegynder
21. september 2002 - 16:09 #3
lukker sprg. om nogen id hvis der ikek kommer svar