Avatar billede weje17 Nybegynder
17. september 2002 - 13:22 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

registreringsdatabasen

Hej...

Min brænder skriver at den er i stykker, men ikke selve brænderen, den skriver at der er noget galt i registrerings databasen, en der hvad hvad man kan gøre for at få brænderen til at virke igen?
Og er der en som kender en side hvor man kan DL en driver fil til Px-w1016a
Hilsen Mikkel
p.s hjælp mig, det er pcen i den forretning jeg arbejder i som er i stykker....
Avatar billede -viper- Nybegynder
17. september 2002 - 13:26 #1
Hvis du afinstaller dit brædersoftware og installerer det igen, tror jeg det virker.
Avatar billede retaxes Nybegynder
17. september 2002 - 13:27 #2
prøv at afinstallere brænderen og installer den så efter en genstart.

Hvis det er Win2k eller WinXP kunne du jo prøve med en Repair!
Avatar billede resten Nybegynder
17. september 2002 - 13:32 #3
Hvilket system ? mere så jeg kan flytte det fra eksperten generalt :)
Avatar billede retaxes Nybegynder
17. september 2002 - 13:38 #4
resten>> hov hov, du må ikke flytte det fra Eksperten ;o)
Avatar billede weje17 Nybegynder
17. september 2002 - 13:50 #5
vi kører med win2000...

Og det er inde i enhedshåndtering at den skriver at der er fejl i registreringsdatabsen.. man kan godt se drevet inde i enhedshåndtering, men der er en gul streg over, men man kan ikke se den inde i denne computer...

en der ved noget?
Avatar billede retaxes Nybegynder
17. september 2002 - 14:00 #6
prøv med en Repair

1:Det første du skal gøre er at boote op på din Windows 2K CD, husk at din bios skal stå til at være first bootdevice cdrom.
Når den har installeret nogle foreløbige filer skal du;

2: springe det første tilbud om repair i Consolemode over og fortsætte din installation (nyinstallation)

3: Nu kan du så vælge hvilket drev din nye installation skal ligge på og her er det gerne dit C drev.
4: Og nu fortæller den dig der er et styresystem på dette drev og om du vil slette det (L) eller du vil lave en repair (R) - det er her du skal trykke på R.

5: Og du vil nu se at den laver en helt ny installation men det dejlige er bare den beholder alle dine indstillinger og dit skrive bord intakt men nu har du sluppet for alle dine fejl og mangler :-)

lånt fra resten ;o)
Avatar billede resten Nybegynder
17. september 2002 - 14:08 #7
hehe rolig nu min ven jeg lægger det over i win 2000 katagorien så din sum vokser :)
Avatar billede retaxes Nybegynder
17. september 2002 - 14:13 #8
hehe, lagde du mærke til at jeg skrev "lånt fra resten"
Avatar billede weje17 Nybegynder
18. september 2002 - 15:02 #9
resten>>  Den skriver at den ikke kan finde filen: NT5inf.cat

Hvor kan jeg finde den henne?
Avatar billede retaxes Nybegynder
18. september 2002 - 18:14 #10
har du foretaget den Repair?
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. november 2002 - 17:19 #11
takker for pointene..