Avatar billede eagle124 Nybegynder
17. september 2002 - 13:14 Der er 20 kommentarer og
2 løsninger

Kan man íkke få sine point ??

http://www.eksperten.dk/spm/256211

Jeg syntes selv jeg er kommet med nogle gode svar på ovenstående spm men det lader til brugeren ikke vil give pointene væk, ikke engang sige om han kunne bruge svarene.

Jeg har set dette flere gange.

Hvad mener i er eksperten ved at blive et urespekteret site eller hvad ??
Avatar billede james_t_dk Juniormester
17. september 2002 - 13:18 #1
Du anmelder ham bare: http://www.eksperten.dk/anmeld.phtml
Avatar billede james_t_dk Juniormester
17. september 2002 - 13:18 #2
Så tager co admin sig af sagen.
Avatar billede peterpop Praktikant
17. september 2002 - 13:19 #3
Eller skriver en kommentar til ham, han kan have glemt det. Det kan jo også tænkes han er på skiferie og først kommer hjem om et par dage. Det er lige drastisk nok at anmelde ham før du er sikker.
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. september 2002 - 13:19 #4
Hvis du er utilfreds med responstiden fra spørger, så anmeld personen til admin/coadmin - disse vil så tage affære og bede spørger om at lukke spørgsmålet eller komme med lidt respons.
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. september 2002 - 13:20 #5
peterpop> anmeld funktionen kan bruges til andet end ulovligheder ;)
Avatar billede manon Nybegynder
17. september 2002 - 13:21 #6
eagle124 >>

jeg tror næppe du skal til at 'lege' den hellige og begynde at kritisere andre brugere - når du spørger giver du ingen point og når du så endelig giver point ud tager du R... på folk.
Avatar billede peterpop Praktikant
17. september 2002 - 13:22 #7
Nå ja, men der er vel ingen grund til at drage en masse med ind i det, hvis man kan finde ud af det selv...
Avatar billede eagle124 Nybegynder
17. september 2002 - 13:26 #8
Nu er han anmeldt. Jeg syntes ikke det virker helt realistisk at han bare lige sådan tager på skiferie.

spm oprettet: 13:28:35

13:31:26: Skal det være AMD eller Intel processor ??

Det er ca. 3 min. der går fra spm er oprettet til jeg kommer med et spm til ham, der syntes jeg så godt han kunne have svaret.

Det er ikke så meget det at jeg ikke får pointene men mere det at han ikke fortæller om han kan bruge svarene, for jeg lagde tid i det spm og så er det jo rart nok hvis han lige siger at det var gode svar som han kunne bruge.
Avatar billede eagle124 Nybegynder
17. september 2002 - 13:27 #9
manon -> Jeg syntes nu altid jeg har givet point til dem der har fortjent det.
Avatar billede eagle124 Nybegynder
17. september 2002 - 13:28 #10
manon -> Jeg har i hvert fald kun 80 tilbage
Avatar billede manon Nybegynder
17. september 2002 - 13:34 #11
Hvis du virkelig anmelder en hel ny bruger der intet forstand har på Eksperten.dk´s regler mm og ikke giver ham en chance for at svare/aceptere dit svar, så anmelder jeg DIG for at misbruge E for hver gang du har oprettet et spm til 0 point.
Avatar billede manon Nybegynder
17. september 2002 - 13:36 #12
Og så burde du gå ind og anmelde ALLE de spm som ikke er lukket - kom i gang - jeg tror sikkert co-adminerne ikke har noget at lave.
Avatar billede manon Nybegynder
17. september 2002 - 13:39 #13
eagle 124 >>

Hermed er _DU_ anmeldt!
Avatar billede manon Nybegynder
17. september 2002 - 13:43 #14
PS: jeg kender ikke 'jeppeaaen' her på E eller IRL.
Avatar billede manon Nybegynder
17. september 2002 - 13:45 #15
Når ja.

eagle124 >>
Ikke nok med at jeg har anmeldt dig for at misbruge - eller rettere - ikke bruge E´s point system som det er beregnet til, så du er også blevet anmeldt for at chikanere nye brugere på E.

Mine anmeldelser trækkes naturligvis tilbage såfremt du udviser tolerence/tålmodighed med nye brugere.
Avatar billede eagle124 Nybegynder
17. september 2002 - 13:48 #16
Jamen selvom han er ny bruger så tror jeg nu godt han kan finde ud af at lægge en kommentar
Avatar billede manon Nybegynder
17. september 2002 - 13:58 #17
Så hjælp dog manden istedet for at anmelde ham!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
17. september 2002 - 15:00 #18
eagle124, jeg har sendt jeppeaaen en besked om at være lidt obs på spørgsmålet.

manon, jeg har lukket din anmeldelse af eagle124. eagle124 har ingen regler overtrådt ved sin anmeldelse. At du anmelder ham i dette tilfælde, er kun spild af din egen samt coadmins tid.

NanoQ/Coadmin
Avatar billede manon Nybegynder
17. september 2002 - 15:29 #19
nanoq >>

Manden chikanere da en ny bruger på E - det er da en anmeldelelse værd og som skal tages seriøst.
Måske skulle i så bruge tiden på at skrive til de folk på de andre 30.000 spm som er åben - jeg har ca 1000 point tilgode hos folk der ikke lukker deres spm .... skal jeg postere spm nr. her så du kan skrive til den bruger som har oprette de spm som stadig er åben?????

Det er sq for dårlig at sende manden (jeppeaaen) en mail efter sølle 6 dage og bede ham om at acceptere og lukke sit spm.

Mne ok - E er jo ved allerede et æble som er r...... .
Så jeg syntes absolut brugere som Eagle124 skal forgyldes og jeg håber vi får flere som ham - så bliver det en stensikker succes inden for nærmeste fremtid.
Avatar billede manon Nybegynder
17. september 2002 - 15:32 #20
Men jeg burde nok vide bedre og holde mig fra sådanne spm - dette forum er jo ikke hvad det har været og slet ikke efter de små høvdinge er kommet på banen - upa...er det imod reglerne at kritisere.

nevermind - jeg fjerner det flueben i dette spm - så brug ikke jeres tid på at skrive noget til mig - jeg læser det alligevel ikke.
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. september 2002 - 15:57 #21
manon> giver nanoq ret i at den anmeldelse for chikene var under lavmålet.
Avatar billede eagle124 Nybegynder
17. september 2002 - 16:14 #22
Dette spm er vist gået over i et skænderi så jeg lukker nu.