Avatar billede nowhere Nybegynder
17. september 2002 - 10:56 Der er 8 kommentarer

Mus virker ikke i USB

Hej jeg har lige købt en Logitech MouseMan Dual Optical.. jeg køre stadig win 98 "lort" .... men den virker ikke i min USB port, og det er jo ikke så fedt.. jeg har installeret den i min ps2 og prøvet at slukket computeren og sitte den i usb'en, men så når jeg starter den igen kommer den med en POST fejl... og inde i windows skriver den at der ingen mus er!!!

What????
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
17. september 2002 - 11:03 #1
gå ind i biosen og se om usb er aktiveret .
Avatar billede summer Mester
17. september 2002 - 11:16 #2
Hvis du ikke har andre USB enheder i brug er det Bios'en du skal ind i, som clausmeyer skriver.
Se hvordan http://www.eksperten.dk/spm/258098 Det var også samme problem.
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
17. september 2002 - 12:58 #3
har du instaleret usb driverne til dit bundkort ?
hvis du kan se et område i enhedshåndteringen der hedder noget med usb skulle det være inde
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
18. september 2002 - 10:24 #4
hvad nåede du frem til ??
Avatar billede nowhere Nybegynder
18. september 2002 - 11:52 #5
usb'en er aktiveret... men det virker stadig ik! og der er noget inde i enhedshåndteringen der hedder usb
Avatar billede nowhere Nybegynder
18. september 2002 - 11:55 #6
Men sidst jeg installered win98 skulle jeg også bruge ps2'en.. men så kunne jeg bare sætte den ind i usb'en og så virkede det... det gør det bare ikke nu!
Avatar billede nowhere Nybegynder
19. september 2002 - 10:54 #8
Det er den jeg bruger nu... Er der ikke nogen egenskaber for usb man kan ændre?