Avatar billede vogel Nybegynder
17. september 2002 - 10:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Slette alle data

Jeg har solgt min Palm Vx og ønsker at slette alle data.

Hvordan gør jeg det?
Avatar billede misbruger Nybegynder
17. september 2002 - 10:17 #1
Tramp på den...! :)
Avatar billede yonaz Nybegynder
17. september 2002 - 10:23 #2
jeg mener at der et program på den der sletter det
Avatar billede signout Nybegynder
17. september 2002 - 10:26 #3
Der er et lille hul på bagsiden af den. Find en tynd dims og tryk på knappen i hullet i mindst 3 sekunder, så er det væk
Avatar billede vogel Nybegynder
17. september 2002 - 10:30 #4
Jeg har prøvet det lille hul på bagsiden, men min kusines konfirmation og alt mulig andet bras er der stadig...
Avatar billede signout Nybegynder
17. september 2002 - 10:35 #5
Du har sikkert ikke trykket længe nok... Jeg er ikke sikker på de 3 sekunder. Det kan også være 5 eller 10 sekunder man skal holde knappen inde.
Avatar billede vogel Nybegynder
17. september 2002 - 10:43 #6
jeg har prøvet 30 sek uden held
Avatar billede signout Nybegynder
17. september 2002 - 10:55 #7
En total reset klares ved at gøre følgende:

1) Hold power-kanppen på fronten nede, mens du trykker på knappen i hullet på bagsiden.
2) Slip knappen på bagsigen
3) Slip den grønne powerknap når logoet bliver vist på skærmen
4) Når den advarer om at det sletter alle data skal du trykke på den øverste halvdel af scroll-knappen på fronten