Avatar billede hunden Nybegynder
16. september 2000 - 21:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at finde en vb40032.dll fil

Hej med jer. jeg søger en vb40032.dll file og da jeg ikke har vb 4.0 mere kan jeg ikke får fat på den. så jeg håber at der er en det liger inde med den.

mit icq nr er 56665453
Avatar billede 8800 Nybegynder
16. september 2000 - 22:07 #2
Avatar billede hunden Nybegynder
16. september 2000 - 22:08 #3
Jeg fik godt nok en fil ved navn det men den virker ikke men da du gav mig et sted hvor der er mange kan jeg jo bare prøver et ande sted. så du får her med de 60 point.. og tak for din hjælp..
Avatar billede 8800 Nybegynder
16. september 2000 - 22:09 #4
Hmm..

Mit svar var til den rigtige fil, og den virker...
Avatar billede phylox2 Nybegynder
16. september 2000 - 22:12 #5
Måske mit svar også var det ? .. næææ .. det tænker man ikke på ;)
Avatar billede hunden Nybegynder
17. september 2000 - 01:47 #6
Tak til alle og som i nok ved er det den der kommer føst der får point. så desvære ikke nåde til dem dem der kommer efter snøft..
men tak for hjælpem
Avatar billede 8800 Nybegynder
17. september 2000 - 09:11 #7
Jeg fik godt nok en fil ved navn det men den virker ikke men da du gav mig et sted hvor der er mange kan jeg jo bare prøver et ande sted. så du får her med de 60 point.. og tak for din hjælp..  skrev \"Hunden\" Og som der står først, \"Jeg fik en fil ved navn det men den virker ikke\" Så dit svar var faktisk IKKE RIGTIGT!!!