Avatar billede onlinespil.tk Nybegynder
17. september 2002 - 07:24 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Harddisk problemer????

jeg prøver igen: http://www.eksperten.dk/spm/258658

Hvad er der galt???
Avatar billede mr-bob Nybegynder
17. september 2002 - 07:27 #1
ifølge ekspertens regler er det ikke tilladt at oprette samme spørgsmål flere gange. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
17. september 2002 - 07:54 #2
Har du prøvet powermax som jeg foreslår i det andet spørgsmål?
Avatar billede peet-49 Novice
17. september 2002 - 08:15 #3
Få din HD byttet, den er defekt.
Avatar billede onlinespil.tk Nybegynder
17. september 2002 - 10:15 #4
sorry jeg hávde ikke lige læst reglerne...Sletter powermax ikke alt på min disk???
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. september 2002 - 10:23 #5
onlinespil.tk> du skal lukke dette spørgsmål - du er blevet gjort opmærksom på reglerne. Du lukker ved at lave et svar og acceptere eget svar.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
17. september 2002 - 11:32 #6
Powermax tester men sletter ikke din disk. Powermax kan dog foreslå at løse dit problem ved at formatere, dette skal du sige nej til. Aflevere du din disk til rep skal du tage en backup først da du får en blank disk retur.

Luk nu dette spørgsmål så fortsætter vi i det andet.

Peet49>> Lidt ringe svar du kommer med der, specielt når der allerede er bemærket at spørgsmålet modstrider reglerne.
Avatar billede onlinespil.tk Nybegynder
17. september 2002 - 11:43 #7
sorry
Avatar billede james_t_dk Juniormester
17. september 2002 - 11:50 #8
Onlinespil>> Du kunne have beholdt dine 60 ponits ved selv at oprette et svar, jeg syntes at du skal spørge peet49 om han ikke vil give dig dem tilbage.