Avatar billede ulrikhjul Nybegynder
17. september 2002 - 02:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Opsætning af webshop.

-Hej, hvis jeg skal have en af jer experter til at sætte en webshop op, og lave et pænt design etc. Hvad ville det så komme til at koste i kroner og ører.

-Den webshop der er tale om , er den "open source" ting de har her; www.oscommerse.com
-Dvs. at webshoppen er egentlig lavet, den skal bare oploades og gøres helt klar til brug...... + der skal laves et pænt design.

-Bare en ca. pris. tak.
Avatar billede runeevers Nybegynder
17. september 2002 - 10:35 #1
http://www.oscommerce.com/

Og for en god ordens skyld vil jeg lige sige at den shop ikke sådan lige er til at sætte op når ikke man har direkte adgang til serveren.
Avatar billede e-builder.dk Nybegynder
17. september 2002 - 10:46 #2
http://www.e-builder.dk/webshop.html

Her kan du få prisbillige løsninger, som burde passe ind i ethvert budget :-)
Avatar billede ulrikhjul Nybegynder
28. februar 2004 - 23:17 #3
//lukket