Avatar billede darkavalon Nybegynder
16. september 2002 - 22:27 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Billig og hurtig ASP programør søges...

Lav profil website til administration af medlemmer og tryouts

Medlems profil:

Billede øverst.(flere billeder hvor man bare kan trykke på en knap så kommer alle billederne i et tilpasset vindue)

Info about the User:
Real Name:
Nick Name:
Country:
City:
Age:
Best online friend:

Contack info about the user:
E-Mail:
AIm:
Icq:
Irc:

Computer:
Ram:
Hdd:
Mouse:
Monitor:
Cpu:
Graphix Card:
Internet line:

Date for joining:(auto)

Create user: Kun ADMIN skal kunne create profiler og kun en admin. login ADMIN/ADMIN (pass skal kunne ændres)
Medlems profil: Skal kunne logge ind og fylde info på og uploade nogle billeder
Tryouts: er dem der prøver at blive medlem af communityet. de skal også logge ind de skal dog ikke på listen ove
members. Dette skal næsten være et ekstern system. Når man er færdig med at tryout skal admin bare godkende personen
og så skal hans bruger flyttes over i medlems secktionen.

Nick Name: Squire"name here" Squire skal foran alle tryout medlemmer.

Der skal være søge funktion på begge systemet over medlemmer

500kr. deadline torsdag 18.00
ps. designet skal laves så det et nemt at redigere i!
Avatar billede a-torsten Nybegynder
16. september 2002 - 22:30 #1
Mail mig på freelance@backslash.dk, kontakt mig på icq 21549053 eller kontakt mig på mobil 51922919 (I morgen efter 10.00)

-Anders
Avatar billede stigc Nybegynder
16. september 2002 - 22:34 #2
Efter skat 250 kroner. Hmmmm.... :)
Avatar billede darkavalon Nybegynder
16. september 2002 - 22:36 #3
betaler du 50% i skat? meget "Hmmmm" ;)
Avatar billede whatever Nybegynder
16. september 2002 - 22:37 #4
Er det her en joke? 500kr? Det er sku omkring min timeløn freelance.
Avatar billede darkavalon Nybegynder
16. september 2002 - 22:37 #5
Kan du læse? "billig asp pro.."?
Avatar billede stigc Nybegynder
16. september 2002 - 22:39 #6
whatever >> Kan du da ikke nå det på en time?

darkavalon >> Det er da ikke meget galt....
Avatar billede locturian Nybegynder
16. september 2002 - 22:49 #7
Darkavalon, kontakt mig på loc@locturian.dk, så finder vi ud af noget...
Avatar billede a-torsten Nybegynder
16. september 2002 - 22:49 #8
Sku jeg tage opgave så accepter... Så er det spørgsmål ude af verden

-Anders

PS: EN fattig studerende vil sku gøre alt for lidt håndøre ;o)
Avatar billede a-torsten Nybegynder
16. september 2002 - 22:51 #9
Øhh svar :0
Avatar billede locturian Nybegynder
16. september 2002 - 22:51 #10
Eller, skriv til mig? :) Har lavet et lign. system du kan se...
Avatar billede darkavalon Nybegynder
16. september 2002 - 22:54 #11
url?
Avatar billede locturian Nybegynder
16. september 2002 - 22:56 #12
www.locturian.dk/gfadf - dem der 'lånte' systemet, fik vist aldrig deres clan op at stå.... Systemet kan udbygges og tilpasses...

Da det stadig er en 'beta' version, er det muligt at der er et par småfejl...
Avatar billede darkavalon Nybegynder
16. september 2002 - 23:00 #13
sorry det system kan nix af det jeg skal bruge
Avatar billede locturian Nybegynder
16. september 2002 - 23:07 #14
Jamen :)

Dit system kan jeg jo lave, så det kan det du skal bruge :)
Avatar billede locturian Nybegynder
16. september 2002 - 23:18 #15
Men, desuden er det KUN admin, der kan oprette brugere, skrive nyheder, tilføje downloads, arrangere clanwars/acceptere clanwars mm.
Avatar billede a-torsten Nybegynder
18. september 2002 - 17:59 #16
Dark.... Hvilke komponenter har dit webhotel..??

-Anders
Avatar billede darkavalon Nybegynder
18. september 2002 - 18:11 #17
kan du ikke prøve at sige hvad du skal bruge da serveren er privat og har en del sjove komponenter installeret...
Avatar billede a-torsten Nybegynder
18. september 2002 - 18:40 #18
Skal bare bruge et upload komponent...