Avatar billede brianjensen Nybegynder
16. september 2000 - 17:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kontrol af side

Jeg er lige blevet færtig med mit første php
websted er der en der gider at gå ind på siden og se om i kan finde nogle fejl.

www.bpj-data.dk

Brian
Avatar billede tommyf Nybegynder
16. september 2000 - 17:38 #1
Bagrunden på forsiden er ikke den samme som på logoet , dette kan ændres ved at kopier billedet ind i Paint hvorefter du klipper et lille stykke af billedet og lader det værer baggrund :)

Hvis man trykker på adminstrator, kommer der et stort så felt rundt om login-knappen.

Men alle linksene virker.
Avatar billede haldesign Nybegynder
16. september 2000 - 17:38 #2
Man må kun oprette sit spørgsmål eet sted!!
http://www.eksperten.dk/spm/25867

Siden er meget brun...!

- Anders
Avatar billede bromer Nybegynder
16. september 2000 - 21:11 #3
Jeg er enig med hadesign at siden er meget brun men den er da også helt ok.

SIden er logisk bygget op og grafikken er også som den skal være. Jeg synes dog at siden indholder enormt lidt. Detudover er det lidt svært at bedømme PHP koderne når vi ikke kan se dem. Vi kan jo kun se om PHP udskriver PHP errors og det gør den ikke..

/Rune
Avatar billede nuno Nybegynder
16. september 2000 - 21:24 #4
det er nu ikke lige ang. php - men alm. designkriterier på nettet..... så kunne fonten på der bruges til tekst godt skiftes ud..... Times Roman er ikke velegnet til web-brug, da den har \"fødder\" - Verdana (så vidt jeg husker standardfonten i windows) eller Arial er mere velegnede.

.....bare et godt råd :)

/nuno
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
16. september 2000 - 21:26 #5
Du skriver et sted  &nbspMobil  og det skal være  Mobil  - visse browsere ignorerer ganske vist fejlen.
Du gør det forøvrigt flere steder. Man kan ikke skelne links fra tekst, f.eks. at man faktisk kan trykke på
en kort varebeskrivelse og få mere at vide, samt bestille den. Når man så bestiller, fanger du ikke hvis
man undlader at udfylde felter. Faktisk kan man lade alle felter være tomme, og ordren bliver alligevel sendt
af sted (nej, jeg vil *ikke* købe en skærm).

Og så synes jeg at en start-side kun med et logo, er tåbe-tosseligt. Gå direkte til din \"rigtige\" startside.
Avatar billede aortsx Nybegynder
17. september 2000 - 03:18 #6
Hej Brian
Nu ved jeg jo ikke om du er interesseret i lidt korrekturlæsning, men jeg synes den her er lidt slem:

\"med et par eksembler i kan vælge imellem\"

Skal jo være:
\"med et par eksempler I kan vælge imellem\"

Mange er måske ligeglade med den slags, men personligt har jeg større tillid til firmaer hvor den slags er i orden.
Måske er der en person i din omgangskreds, der kan læse korrektur.
Jeg tror det betaler sig hvis du vil drive firma.
Held og lykke med det.
Hilsen Anders

PS. Puha, jeg var bange for at satve forkert her..  ;-)