Avatar billede Keld Nielsen Forsker
16. september 2002 - 16:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Projektstyring i ASP

Jeg mangler en projektstyrings enhed, lavet i ASP

Formålet med den er at kunne være nogle stykker der samarbejder om webprojekter over nettet.

Vi skal kunne se hvor langt tid der er sat af til det fulde projekt og delopgaver. Samt hvor langt hver enkelt er i opgaverne.

Lidt ligesom i Microsoft Project, dog meget mere simpelt. Og lavet til online samarbejde.

Hvis det så også er gratis, eller næsten gratis, så vil det bare være perfekt.
Avatar billede mccannon Nybegynder
16. september 2002 - 16:06 #1
hmm lidt af en opgave, send mig en mail med mere detaljeret oplysninger, så kan vi nok finde ud af noget
Avatar billede mccannon Nybegynder
16. september 2002 - 19:06 #2
hmm ???
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
22. november 2002 - 12:25 #3
Undskyld min manglende reaktion 'mccannon'!

Det er ikke unden grund jeg har brug for et styringssystem! Jeg har ikke lige overskud til selv at gå ind i en produktion lige nu.

Smid et svar ... du fortjener virkelig pointene!
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
05. januar 2003 - 11:06 #4
Jeg kan godt lide ikke at have åbne spørgsmål, derfor lukker jeg denne!

'mccannon' .... skriv en kommentar hvis du stadig ønsker dine point, så lave jeg fluks nogle til dig !
Avatar billede jakobam Nybegynder
23. februar 2003 - 14:21 #5
Hej "Fotograf" - Tjek http://www.timelog.dk - og send en mail hvis det er noget der rammer rigtigt.
Avatar billede tsiersbaek Nybegynder
10. juni 2003 - 15:41 #6
Jeg synes du skulle kaste et blik på www.webintellisys.com. De markedsfører et projektstyringsvæktøj (fås både i en desktopudgave og en flerbrugerudgave), der er skrevet i java. Det er ved at blive oversat til dansk (findes faktisk allerede - i hvert fald er systemteksterne på dansk nu), og det er ikke stjernedyrt!