Avatar billede a-sims Nybegynder
16. september 2002 - 15:52 Der er 9 kommentarer

Friseverplads / download

Hejsa allesammen

Jeg håber i kan hjælpe mig

Jeg har en bruger på friserverplads. Jeg har så sat nogle ting ind på min hjemmeside som folk kan download, men når jeg så prøver det af, så kan den ikke downloade. Er der nogle der ved hvordan man gør, så man kan downloade ting, når man har en bruger hos friserverplads.

Please hjælp mig! :(

Qnuzzzer Annette
Avatar billede ztyxx Nybegynder
16. september 2002 - 15:54 #1
sidens adresse, og hvilke typer filer er der tale om til download??
Avatar billede a-sims Nybegynder
16. september 2002 - 15:56 #2
www.friserverplads.dk/asims/index.htm, nogle filer til the sims og programmer til the sims, okay
Avatar billede ztyxx Nybegynder
16. september 2002 - 15:59 #3
prøv at se efter om dit link er korrekt, jeg har selv en side hos dem, og kan fint downloade .zip filer
Avatar billede cdc Novice
16. september 2002 - 16:02 #4
Avatar billede a-sims Nybegynder
16. september 2002 - 16:07 #5
hvor skal jeg skrive det?????, inde i frontpage????????
Avatar billede cdc Novice
16. september 2002 - 16:10 #6
der hvor du laver linket i koden, er bare en idé for friserverplads er ikke til at hitte ud af nogle gange
Avatar billede ztyxx Nybegynder
16. september 2002 - 16:13 #7
jeg tror nu stadig at der er en fejl i linket, hvad hedder filen og mappen den ligger i helt præcist??
Avatar billede a-sims Nybegynder
16. september 2002 - 16:15 #8
tusind tak, jeg har lige oprettet en bruger her inde, så jeg ved ikke hvordan jeg giver dig dine point
Avatar billede ztyxx Nybegynder
16. september 2002 - 16:16 #9
da der ikke er nogen der har lagt svar, kan du ikke dele point ud, men du kan jo lige nævne hvem der skal have point, så kan de(n) lægge et svar :-)