Avatar billede afflictor Nybegynder
16. september 2002 - 14:10 Der er 5 kommentarer

Overførsel fra PC til MD

Hejsa, jeg har hørt noget om at man kunne købe et kabel som SHARP har lavet som skulle kunne overføre musik fra PCen til ens MD. Ligesom den nye Net MiniDisc fra Sony. Er der nogen der ved hvor jeg kan få fat i kablet og evt. hvad det hedder.
Avatar billede patrick18 Nybegynder
16. september 2002 - 14:12 #1
Gå ind i fona der burgte du kunne få meget mere info om det og sikkert også købe det der
Avatar billede afflictor Nybegynder
16. september 2002 - 14:35 #2
Jeg har forskellige radio forretninger, men de ved ikke hvad det er.
Avatar billede Slettet bruger
16. september 2002 - 16:51 #3
Jeg tror ikke et kabel kan gøre det. Og jeg kan heller ikke lige finde noget info på nettet om dette kabel
Avatar billede -sonix- Nybegynder
22. september 2002 - 18:43 #4
Hejsa..

For at gøre det du vil skal du have en speciel minidisc, og jeg ville tror at den kabler følger med når man køber den..

//sonix
Avatar billede jkragh Nybegynder
29. november 2002 - 20:08 #5
Hvilke ind- og ud gange har du på MD'en?