Avatar billede bongobride Nybegynder
16. september 2002 - 13:41 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

Søger gode delphi tuts

Heysan!
Er der nogen der kender nogle gode Delphi 6 tuts, til en rigtig n00b som mig?
Jeg har kigget www.udvikleren.dk igennem, så jeg søger bare flere steder
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
16. september 2002 - 13:47 #1
Prøv at søge på Delphi tutorials på www.google.com
Avatar billede stoney Nybegynder
16. september 2002 - 14:16 #2
Avatar billede kfz Nybegynder
16. september 2002 - 14:28 #3
Avatar billede freeall Nybegynder
16. september 2002 - 14:44 #4
Det bedste du kan gøre er at købe/låne den danske bog Delphi 4. Det er selvfølgelig ikke skrevet specifikt til D6, men det er mere eller mindre ligegyldigt. Hvis du er ny gør det ikke nogen forskel. Se info om den her: http://www.systime.dk/titel.asp?udgivelseid=2563.
Det gode ved den er at den lærer dig alle de ting, som du skal vide, hvis du vil bruge Delphi til noget videre.
Og bogen er skrevet på et godt sprog, som er nemt at forstå.

Get it!!
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
16. september 2002 - 14:46 #5
freall --> ja den bog er kanon
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
16. september 2002 - 19:21 #6
Den er de 500 kr. værd!
Avatar billede bongobride Nybegynder
16. september 2002 - 19:40 #7
wow, 524 sider... Hevde ellers tænkt mig at købe et hæfte fra idgforlaget, men det dropper jeg nu.

Takker for svarene!
Avatar billede freeall Nybegynder
16. september 2002 - 21:55 #8
Så lidt. Men køb/lån bogen. Den ER virkelig god. Ikke bare noget vi siger;)
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
16. september 2002 - 22:02 #9
Køb ikke den fra IDG. Man lære ikke noget kodning i delphi. Spild af tid efter min mening.
Det eneste der holder er en tyk bog på engelsk, skrevet af en god forfatter :-)
Avatar billede freeall Nybegynder
17. september 2002 - 17:57 #10
Jeg hader de tykke engelske/amerikanske bøger. Forfatterne bliver vidst betalt efter sidetal. De har så meget overflødig og ligegyldigt tekst.

Og desuden læser de fleste bedre dansk, da det jo ligesom er modersmålet;)