Avatar billede nowhere Nybegynder
16. september 2002 - 10:25 Der er 3 kommentarer

Ingen modem i windows 2000

Jeg køre win 98 lige for tiden fordi jeg ikke kan finde mit modem som er internt, i win 98 står der at det sat i com 3, og den er der ikke når jeg installere win 2000. Jeg kan kun vælge imellem com 1 og 2. Jeg har en driver men jeg ved ikke om det er den nyeste.

Er der nogen der kan hjælpe mig???
Avatar billede beebob Nybegynder
16. september 2002 - 11:05 #1
Jeg har prøvet noget lign. med min egen computer førhen da jeg kørte med 98. Som regel ved denne type programmer så skal du installere noget software/et program som følger med dit modem hvori du kan fortælle computeren hvilken com-port dit modem sidder i. Du kan som regel vælge imellem com-1, com-2, com-3, com-4, men jeg ved ikke om det virker med dit modem.
Avatar billede nowhere Nybegynder
16. september 2002 - 12:08 #2
Hmm.. problemet er bare at jeg ikke har nogle programmer til mit modem, det er nemlig et der sad i min computer da jeg købte den. Men jeg har også hørt at jeg skal prøve og tage det ud af min computer og installere win 2000 og alle andre ting jeg skal bruge, og bagefter sætte det i igen og bruge den driver jeg har hentet... Men jeg ved nu ikke om det er en mulighed??
Avatar billede nowhere Nybegynder
18. september 2002 - 11:54 #3
jeg kan sige så meget at det ikke virker en skid