Avatar billede apocolypse Nybegynder
15. september 2002 - 23:31 Der er 7 kommentarer

HJÆLP!!!

har lige formateret og nu kører min puter bare skod, hvis der kommer en smoke i cs går den straks på 50 fps og ellers kører den bare rigtig skidt. når jeg drejer mig i cs er det som om det hakker underligt hvad skal jeg gøre mit system er :

AMD XP 1800+ på ECS K7S5A onboard lan onboard sound

512 DDR pc 2100

GeForce2 Ti 64 DDR med blue orb

DVD drev

80 GB maxtor HDD
Avatar billede retaxes Nybegynder
15. september 2002 - 23:39 #1
har du driverne til grafikkortet, det plejer at være dem det kniber med.
Har du brugt de drivere der fulgte med bundkortet?
Avatar billede retaxes Nybegynder
15. september 2002 - 23:40 #2
Avatar billede nikolan Nybegynder
16. september 2002 - 00:09 #3
"hakke" problemet kan skyldes en trådløs mus.
Avatar billede peet-49 Novice
16. september 2002 - 08:54 #4
Hvilket styresystem kører du med.
Avatar billede cazoo Nybegynder
16. september 2002 - 09:21 #5
Husk at installer alle drivere og konfigurer CS... Inde i Video Modes står den garanteret til Software, Efter at du har installeret drivere går du ind og sætter den til enten OpenGL eller Direct3D.. så skulle det gerne virke....
Avatar billede beebob Nybegynder
16. september 2002 - 11:42 #6
Tjek at du har alle de drivere der passer til dit styresystem.  Læg specielt mærke til dette hvis du kører med 2000 eller XP.
Jeg har også tidligere oplevet at min computer begyndte at hakke fordi en af mine ledninger var halvt død --> så det kom kun nogengange - MEGET mærkeligt!
Problemet kan også være harddisken da hjeg har hørt at de nogle af de nye harddiske har en del fejl så de bare går i spaZ.
Avatar billede apocolypse Nybegynder
21. september 2002 - 12:01 #7
peet49 jeg kører winXP hakke prob er væk nu...men får stadig 50 fps i smoke