Avatar billede flashit Nybegynder
16. september 2000 - 00:52 Der er 10 kommentarer og
6 løsninger

hvad syntes i?

Hej Eksperter

Denne side mangler godt nok alle billeder (da kunden selv skal oploade alle de billeder som er tilknyttet produktet), men programmeringen er færdig, derfor vil jeg høre jeres mening.

Det skal lige siges at det er en asp side hvor kunden har den fulde kontrol over indholdet, dvs. produkter, priser mm.

Det jeg gerne vil have jer til er at, give jeres mening over opbygningen og designet.

HVAD KAN GØRES BEDRER?

http://www.lyngholm.com/default2.htm
Avatar billede flashit Nybegynder
16. september 2000 - 00:55 #1
Grunden til det underlige domæne, er at siden ikke er offentlig gjort endnu.
Avatar billede bacardil Nybegynder
16. september 2000 - 01:12 #2
Der mangler et par enkelte bileder et par steder, men ellers er siden kanon flot og designet, farverne og alt er sammensat rigtig godt.

Den vil jeg give 10^@13

Mvh.
Web-sale.dk
Avatar billede vbghost Nybegynder
16. september 2000 - 02:09 #3
..:: Min Mening ::..
Det der kan gøres bedre:

Lad være med at brug Flash (dvs. til f.eks. overskrifter, det ser godt ud, men ikke alle har/gider har det installeret, flash er godt at bruge til f.eks. personlige hjemmesider hvor man kan vise hvad man kan, men kanp så godt til firmaer... så.....?)

Men eller et rigtigt flot hejmmeside, men masser af farver, dog mangler den en \"søg\" form, så man kan søge sig igennem site\'et...

jeg vil gi\' 8^@13, siden sitet er lidt rodet, og man skal have højre opløsning end 800*600 for at se det hele ordenligt (hvilket er synd, siden tabelerne kunne men lethed justeres så man kunne se det hele selv med 640*480...

:: |-[Neo.Nova]-| ::
Avatar billede vbghost Nybegynder
16. september 2000 - 02:09 #4
det var det
Avatar billede flashit Nybegynder
16. september 2000 - 02:17 #5
Kunden har i samråd med undertegnede valgt at se bort fra 640*480 da stenalderen bør være overstået.

Dog vil jeg ikke give dig ret i at siden ikke ser ordentlig ud i 800*600.

Men det er rigtig at der mangler en søge form, men penge bestemmer meget.

Hvad mener du med rodet?.

Flashit
Avatar billede powell Nybegynder
16. september 2000 - 10:11 #6
Der er for meget tekst på indlednings billedet, folk vil blive trætte af at læse alt den inf, så prob alt det tekst ind under en kategori der hedder info.

Hvis i vil havde folk til at komme længere end blot til jeres indledning, så fjerne den halvt sjuskede opstilling der er i toppen, noget af tekste kan ikke ses ordentligt.

Ellers er siden hurtig og generel fornuftigt bygget op, men det med for meget tekst uden brugeren selv ønsker det, er et stort minus.

Pas på når i ligger mere grafik på, siden må ikke blive langsommere end det den er nu, folk gider ikke vente på en sådan side, den skal være der hurtigere.
Avatar billede powell Nybegynder
16. september 2000 - 10:14 #7
Linien inde under hunde/katte artikler i toppen, den valg menu der kommer frem, den er lidt sjusket lavet, mangler lidt plads under nederste linie.
Avatar billede tommyf Nybegynder
16. september 2000 - 10:14 #8
Intet :)
Avatar billede flashit Nybegynder
16. september 2000 - 10:54 #9
Tak, powell

Jeg får lavet lidt mere plads under den nederste linie.

Hvad ang. mængden af tekst, så har jeg ikke mulighed for at reducerer mængden de det er kunden som lægger teksten ind.

Dog har jeg gjort hende opmærksom på, at jeg også syntes at der er alt for meget tekst.

Hvis det var mig som udenforstående, der kom ind på siden, så gad jeg heller ikke læse alt den information.

Tak skal du have.
Avatar billede winx Nybegynder
16. september 2000 - 14:13 #10
En lille bug: Når man klikker sig ind på Hunde eller Katte artikler så er di 3 første klik punkter ikke med den samme skrift type som de ander.
\"Bestil varer, Tøm indkøbsvogn, Vis varerne i indkøbsvognen\"

[winx]
Avatar billede denboj Nybegynder
16. september 2000 - 15:10 #11
jeg ser siden i IE 5.5

jeg kan normalt ikke lide scrollbars midt i billederne - men på en eller anden måde synes jeg din er lagt godt ind i billedet - godt farvevalg fristes man til at sige :-)

under hundefodder var det kun Nurture Hundefoder og  Nylabone der virkede og der virkede de enkelte billeder heller ikke kun tekst

under kattefodder var det kun Nurture Kattefoder der virkede og heller ikke her virkede billederne.

jeg kan ellers meget godt lide dine forklarende pop-up vinduer under de fodder sider der virkede.

jeg kiggede lige indkøbsvognfunktionen igennem - den virker bundsolid - og der er tænkt en del over leveringsbetingelser og lign. Sådan noget kan jeg sgu godt lide :-)
Avatar billede vbghost Nybegynder
16. september 2000 - 18:12 #12
<--:: |-[Neo.Nova]-| ::

Ok det der med 640*480 er ok, men alligevel... tænk hvis man nu kun byggede programmer til win98? hvad ville win98 bruger få ud af det, det sammen så dem der kigger på med 640*480. En ting mere, jeg synes at designet er ret fedt (især billedet med hunden), men ikke ret godt lavet, siden det er et butik der er tale om, og der er det nok smart at sætte alt i et side (uden frames) så bruger har overblik i hvad der sker rundt omkring... ellers kunne lidt [dhtml] pynte lidt op i stedet for flash...

:: |-[Neo.Nova]-| ::-->

Avatar billede vbghost Nybegynder
16. september 2000 - 18:15 #13
<--:: |-[Neo.Nova]-| ::

En ting mere: Prøv lige at kigge på forsiden, og i den tabel-frame der har gråt bg. kan du se noget der mangler... LINKS! og billeder, jeg synes du skal putte små billeder, så brugeren er klar over hvordan salgsvaren ser ud (det vil se tjekket ud, hvis man så kunne klikke og få et større billede hvor der var informationer om den bestemte vare

Det var det...
:: |-[Neo.Nova]-| ::-->
Avatar billede superstjerne Nybegynder
16. september 2000 - 20:16 #14
En lille ting, på din/jeres hjemmeside kan man se border i Netscape nav. 4 , det kan laves bedere. Jeg har pt. ikke en side at henvise til hvor man ikke kan se disse linjer.

DVD (det var det)
Avatar billede flashit Nybegynder
18. september 2000 - 15:15 #15
Tak til alle

Jeg deler lige over, da i alle havde noget konstruktivt at sige.

TAK
Avatar billede denboj Nybegynder
18. september 2000 - 17:01 #16
jeg prøvede lige at lave et ekstra check i netscape og opera

i netscape 7.75 kunne højden på den midterste frame godt bruge et par ekstra MM - 1/2VM - man mangler bunden af navigationen

i Opera 4.02 ser det meget skægt ud - samme problem som i netscape - men derefter bliver den helt kulret - Lige neden under dette er der ca. en hel side hvor der står vent mens siderne indlæses - derefter kommer selve siden nedenunder.

(jeg ved ikke hvordan det rettes - jeg hentede lige de to browsere igår hehe)

MVH Den(nis) Boj(sen)