Avatar billede madsbofalk Novice
15. september 2002 - 18:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Uret hopper

Uret i min eMac hopper jævnligt 2 timer frem. Næste gang jeg tænder maskinen, er det nogen gange tilbage på plads igen. Jeg kører med OSX (version 10.1.4).
Hvordan bestemmer JEG over uret?
Avatar billede egonspock Seniormester
15. september 2002 - 21:33 #1
Hvorfor ikke opdatere til 10.1.5? Jeg ved ikke om det ville hjælpe, men anser det for en god opdatering.
Avatar billede cmk30 Nybegynder
26. september 2002 - 10:30 #2
Hmm, har haft nøjagtig det samme problem!

Og jeg fik sq aldrig løst det!
Men, har du prøvet at genoprette dit skrivebord et par gange!?
Avatar billede madsbofalk Novice
26. september 2002 - 21:46 #3
Nej, det prøver jeg. Får snart min opdatering til 10.2. Håber, det løser nogle af de MANGE problemer jeg har haft med ver. 10.1.4...
Avatar billede yepper Nybegynder
28. juli 2003 - 11:25 #4
Er det ikke stadig sådan at men kan gå ind i 'dato og tid' og her vælge 'dato og tid fra netværkserver ?'  Kunne være den står til at hente tiden fra en forkert tidszone ? Lyder sådan i hvert fald........