Avatar billede lise Nybegynder
14. juli 1999 - 12:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Search engines

Hvor finder jeg en oversigt over de forskellige sogemaskiner?
Der findes en tysk site www.kostenlos.de der rummer alle gratis web sites. Findes der en tilsvarende engelsk hvor jeg kan finde diverse internationale og nationale sogemaskiner og derved opdatere mit firmas web site derpaa? - helst gratis...
Avatar billede lise Nybegynder
15. juli 1999 - 06:58 #3
Tak - der er jo en jungle af sogemaskiner og muligheder....!
Avatar billede guru Nybegynder
15. juli 1999 - 11:15 #4
Du kan jo starte med at dække 99% af søgningerne:

DK
yahoo.dk
kvasir.dk
jubii.dk

INT
excite.com
altavista.com
lycos.com

og hvis jeres firma er et teknisk, dvs. mediometri, jernbanesveller, raketmotorer, IT (sføli :-) etc:
google.com
hotbot (wired.com)
Avatar billede long Nybegynder
01. september 1999 - 09:43 #5
Kig på :

http://www.submit-it.com
de har en service hvor du kan tilmelde til mange søgemaskiner på en gang, gratis.