Avatar billede rejx Nybegynder
15. september 2002 - 16:31 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Design søges

Hejsa, jeg star og mangler et design til mit nye site. Men da jeg ikke er nogen ekspert til design, vil jeg se om jeg ka få hjælp herinde fra. Hvis der er nogen der kan lave noget i stil med http://bluebell.dk/ vil jeg give 200 point for det. Det skal bare være som et billede, så slitter jeg det selv op. Farverne som på bluebell kan jeg godt li så den stil må gerne holdes, sitet kommer til at hedde SonderborgByNight.dk så temaet skal også være fest og farver.
Avatar billede Slettet bruger
15. september 2002 - 16:36 #1
Hvis det er et kommercielt site vil jeg foreslå dig at gøre som alle andre i denne verden:

betal for det med noget man kan bruge til at få smør på brødet: penge.

I fald at det ikke er kommercielt bedes du blot overhøre min kommentar :)
Avatar billede rejx Nybegynder
15. september 2002 - 16:37 #2
Det er ikke et kommercielt site, det er bare et hobbysite
Avatar billede soelver Nybegynder
19. september 2002 - 14:20 #3
Avatar billede najz_ Nybegynder
19. september 2002 - 20:04 #4
Fint nok! ;)
Avatar billede rejx Nybegynder
25. september 2002 - 20:33 #5
Hey... undskyld jeg tog så lang tid om at svare. Men har haft lidt små¨travlt her på det sidste...

Designet ser godt ud. men hvilken skrifttype er det du har brugt i menuen?

Når jeg har den får du dine point :)
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
25. september 2002 - 20:35 #6
Det der ligner dobbeltbruger..
najz_ - ?
Avatar billede rejx Nybegynder
25. september 2002 - 21:29 #7
Lige en ting mere... kunne du ikke fjerne der hvor der står "designed by soelver.dk" ? du skal nok få et link på siden... men bare ikke lige der... ok?
Avatar billede soelver Nybegynder
25. september 2002 - 22:31 #8
Fonten hedder neuropol.
Design by soelver.dk er på siden, idet det ikke er dit design før du har godkendt det. Hvis du accepterer, sender jeg dig psd filen, så kan du rette i det som du lyster.

Jeg kunne være lige så nysgerrig som angel_seraphiel, - er du najz? Eller hvordan skal man lige tolke den ene kommentar der har sneget sig ind?
Avatar billede rejx Nybegynder
25. september 2002 - 23:02 #9
nej jeg er ikke najz... hehe

har allerede splittet det af..
www.datamekanikeren.dk/sbn

men takker...
her har du dine point.

du kan sende psd'en til Rune@jensen.mail.dk
Avatar billede soelver Nybegynder
26. september 2002 - 07:55 #10
Takker for point.. den er på vej til dig ;)