Avatar billede hbc Nybegynder
15. september 2002 - 16:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Gemme Indstillinger

Hejsa
Jeg skal til at ominstallere Windows. Men jeg har en masse indstillinger i PSP jeg nødigt vil se gå tabt. Som for eksempel Drop Shadow, Inner Bevel, Eye Candy OSV. Er der nogen måde jeg kan gemme disse på ?!?
Avatar billede mjl Nybegynder
15. september 2002 - 16:26 #1
Ved ikke om dette hjælper:

General Program Preferences Overview
You can change many of Paint Shop Pro’s configuration settings from the General Preferences dialog box. To access the dialog box, choose Preferences from the File menu, and then choose General Program Preferences from the Preferences submenu. The options in the General Preferences dialog box are grouped under ten tabs. After you have finished, click the OK button to save the settings and close the dialog box.
Avatar billede lee Nybegynder
15. september 2002 - 16:47 #2
hej hbc

Når du skal reindstallere, eller formatere så din PSP skal indstalleres igen, er du nødt til at gemme alle dine filtre, textures, masks, selections, tubes og hvad du ellers har indstalleret til din Paint shop Pro.

Når du så har indstalleret PSP igen, må du sætte dem ind på ny, dette er dog ikke et større arbejde når nu du har dem gemt.
Nogle filtre skal indstalleres fra bunden af, fx mener jeg at Eye candy er en af dem, som du ikke bare kan gemme.

/Lee
Avatar billede hbc Nybegynder
16. september 2002 - 01:33 #3
Hej lee
Ja den er jeg helt med på. Det er mere alle de tal jeg har skrevet når jeg laver Drop Shadow, Inner Bevel, OSV
Avatar billede lee Nybegynder
16. september 2002 - 15:14 #4
hbc>> ok jamen her er der kun den hårde vej... at tage et screenshot... eller du kunne evt bruge Workspace http://www.pspgrafik.dk/fagudtryk/workspace.htm ... og så gemme dem i en mappe for sig....

Grunden til man ike kan gemme disse ting er højst sandsynligt at de indstillinger efterhåneden skulle komme til at ligge på rygmargen.

/Lee
Avatar billede hbc Nybegynder
22. september 2002 - 01:25 #5
Tak for det lee og undskyld mit sene svar, men jeg har været på ferie :-) God ide med screenshot, det havde jeg ikke tænkt på selv *S*
Avatar billede lee Nybegynder
22. september 2002 - 23:42 #6
Helt ok ;o)