Avatar billede payout.dk Nybegynder
15. september 2002 - 15:49 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

Payout.dk søger freelancere!

Hejsa ppl,

payout.dk søger en flashdesigner + en til at overvåge vores affiliate program da vi pt selv er meget stressede...

email webmaster at payout.dk

eller læg din portfolio her i denne post!

Tark på forhånd!
hey det hedder en signatur rkhdk....

er denne bedre?
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=payout.dk din hjemmesides arbejdsgiver!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. september 2002 - 15:54 #1
Hvad mener du/i når i skriver flashdesigner - Det ville være lidt mere interessant, hvis man vidste lidt om hvad der skulle laves...
Avatar billede payout.dk Nybegynder
15. september 2002 - 16:13 #2
det meste flash betår af banner designs + vi skal ha lavet intros til siden.

shoot a mail:)

"I can resist everything except temptation."
Avatar billede larsdp Nybegynder
16. september 2002 - 08:31 #3
Avatar billede peder77 Nybegynder
19. september 2002 - 15:44 #4
Jeg er helt klar!
www.peter77.tk
Avatar billede enragedbudda Nybegynder
21. september 2002 - 08:46 #5
Jeg sux til flash men jeg kan da godt overvåge jeres affiliate program!

http://gustav.geeknet.dk
MSN : gustav_olsen@hotmail.com
Mail: gustav_olsen@hotmail.com
ICQ : 125263072
Avatar billede payout.dk Nybegynder
30. september 2002 - 17:14 #6
affiliate styrmand blev Lars H. Takker for de mange ansøgninger. Kigger stadigvæk efter freelancere til flash, bannere etc. så uopfordrede henvendelser er helt iorden med os ;)

Mvh
Payout.dk
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2003 - 10:56 #7
Hvorfor vil payout ikke udbetale penge til os? Er de ved at lukke? Jeg har over 800 kr. tilgode...
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
19. februar 2003 - 03:33 #8
Jeg har 1200 kroner til gode.
Avatar billede payout.dk Nybegynder
20. februar 2003 - 00:46 #9
Hejsa Svend,

Jeg vil gøre det kort jo vi betaler skam!

Vi har fået at vide at vi ikke må reklamere gennem posts på E derfor ses vi ikke herinde mere.

Eneste der ikke kan forvente udbetalinger er folk der er taget i snyd og en del af dem er brugere fra eksperten af...

email mig på jens@payout.dk hvis der er nogen der har problemer eller manglende udbetalinger!

mvh
Jens

p.s El barto jeg har kigget mails igennem og finder ingen fra dig email mig ASAP.
Avatar billede popsy Novice
26. februar 2003 - 16:21 #10
payout.dk er lukket! www.payout.dk
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2003 - 16:25 #11
Sådan nogle skide svin. De har bare høstet pengene og ladet os, brugerne betale. Ovenikøbet har deløjet for os gentagne gange, det kan simpelthen ikke være rigtigt!
Avatar billede popsy Novice
26. februar 2003 - 16:26 #12
kan de meldes for noget?
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2003 - 16:49 #13
Kun hvis man har råd til at sætte en advokat på sagen...
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
26. februar 2003 - 17:00 #14
Hvis vi er flere vidnere så kan vi få en retsag, jeg tog screendump så sent som i går nat af min aktuelle saldo. bla

Men mon ikke det er fordi jeg har skrevet til nogen af de affliates de har haft .. bla amorsdating.dk som tit poppede op.
Avatar billede camboydk Nybegynder
27. februar 2003 - 10:07 #15
Jeg er også med på at ligge sag an.. Payout.dk skylder mig ca. 800 kr.